48.01
Marketing i ekonomia
CeDeWu
Kreatywność i jakość w organizacji w aspekcie budowania wartości dla klienta
Wydawnictwo:
CeDeWu
Oprawa: Miękka
48,01 zł
Cena rekomendowana: 52,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
Dynamiczny rozwój handlu elektronicznego oraz wszechobecna digitalizacja determinują proces intensywnych zmian w handlu. Dokonujące się przemiany społeczno-gospodarcze oraz pandemia COVID-19 zmieniły zachowania nabywcze, kreując również nowe potrzeby konsumpcyjne. Doprowadziło to do zmiany postrzegania wartości, którą generują działania kierowane na rynek poprzez przedsiębiorstwa. Przyszłość konkurencji wiąże się z całkowicie nowym podejściem do tworzenia wartości. Celem opracowania jest ukazanie roli, jaką w tym procesie odgrywa kreatywność i jakość. Autorki wskazują liczne przykłady innowacyjnych rozwiązań wdrażanych przez firmy w celu zaoferowania wartości poszukiwanych przez kupujących.
Z książki dowiesz się:
- Co jest źródłem wartości dla klienta?
- Jaką rolę odgrywa jakość w kształtowaniu wartości dla klienta?
- Co to jest produkt kreatywny oraz jakie czynniki wpływają na kreatywność produktu w przedsiębiorstwie?
Z książki dowiesz się:
- Co jest źródłem wartości dla klienta?
- Jaką rolę odgrywa jakość w kształtowaniu wartości dla klienta?
- Co to jest produkt kreatywny oraz jakie czynniki wpływają na kreatywność produktu w przedsiębiorstwie?
Szczegóły
Tytuł
Kreatywność i jakość w organizacji w aspekcie budowania wartości dla klienta
Wydawnictwo
Rok wydania
2021
Oprawa
Miękka
Ilość stron
162
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788381023245
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788381023245
Data premiery
2021-11-18
Dodałeś produkt do koszyka
Kreatywność i jakość w organizacji w aspekcie budowania wartości dla klienta
48,01 zł
Recenzje