43.05
Książki
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Kreatywność językowa przestrzeni medialnej
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Oprawa: Miękka
Opis
Nadawcy współczesnych komunikatów medialnych prześcigają się w tworzeniu oryginalnych konstrukcji słownych. Media przestały być wyłącznie środkiem przekazywania informacji, stanowią stylistyczny tygiel rozmaitych zabiegów językowych mających skupić uwagę odbiorcy na formie przekazu wiadomości.Jakie są przejawy i funkcje kreatywności słownej w mediach Pytanie to postawili sobie młodzi naukowcy ze wszystkich najważniejszych ośrodków naukowych w Polsce, prezentujący wyniki badań poświęconych zjawiskom słownym stosowanym w szeroko rozumianej przestrzeni medialnej: prasie, radiu, telewizji i Internecie. Analizom poddane zostały tendencje językowe rysujące się w marketingu, reklamie i namingu. Szczególną uwagę zwrócono także na różne postacie komizmu werbalnego. W tomie nie zabrakło tekstów omawiających najnowsze narzędzia komunikacji, takie jak Facebook i Twitter.Publikacja może zainteresować nie tylko humanistów zajmujących się opisem komunikatów językowych, ale także te osoby, które chcą rozwijać umiejętności pisarskie i kompetencje językowe.
Szczegóły
Tytuł
Kreatywność językowa przestrzeni medialnej
Autor
Wydawnictwo
Rok wydania
2014
Oprawa
Miękka
Ilość stron
378
Format
14.5x21.0cm
Języki
polski
ISBN
9788379694051
Rodzaj
Książka
EAN
9788379694051
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Dodałeś produkt do koszyka

Kreatywność językowa przestrzeni medialnej
43,05 zł
Recenzje