37.82
Książki
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Kreatywność językowa w literaturze i mediach
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Oprawa: Miękka
37,82 zł
Cena rekomendowana: 39,90 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Niniejszy tom jest kontynuacją rozważań podjętych w poprzednich książkach z cyklu poświęconego oryginalności słownej, takich jak: Kreatywność językowa w komunikowaniu (się) i Kreatywność językowa w przestrzeni medialnej oraz Kreatywność językowa w przestrzeni publicznej.Poszczególne zagadnienia prezentowane przez badaczy zostały podzielone na dwie części - dotyczące kreatywności w mediach oraz w literaturze. Oprócz prasy i radia autorów szczególnie interesuje przestrzeń Internetu . Czytelnicy znajdą w publikacji m.in. takie zagadnienia, jak: kreatywność copywriterów i użytkowników portali społecznościowych, forma i funkcja memów internetowych, neologizmy i metafory w wypowiedziach dziennikarzy, wyrazy potoczne i ekspresywne w pismach młodzieżowych. Ponadto w części dotyczącej literatury autorzy analizują nowe gatunki i utwory.Czytelników zainteresowanych kreatywnością językową w bardziej praktycznym ujęciu zachęcamy do sięgnięcia po Kreatywność językową w reklamie. Podręcznik nie tylko dla specjalistów, z bogatym materiałem ilustracyjnym oraz niebanalnymi, rozwijającymi ćwiczeniami.
Szczegóły
Tytuł
Kreatywność językowa w literaturze i mediach
Wydawnictwo
Rok wydania
2017
Oprawa
Miękka
Ilość stron
266
Format
14.5x20.8
Języki
polski
Redakcja
Cieśla Bartłomiej
Redakcja
Pietrzak Magdalena
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788380887022
Dodałeś produkt do koszyka
![Kreatywność językowa w literaturze i mediach](https://webimage.pl/pics/022/7/s9788380887022.jpg)
Kreatywność językowa w literaturze i mediach
37,82 zł
Recenzje