45.14
Nauka o języku
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Kreatywność językowa w marketingu
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Oprawa: Miękka
Opis
Monografia stanowi kolejną odsłonę cyklu poświęconego kreatywności językowej. To już siódma książka, w której młodzi badacze, adepci wielu dziedzin humanistycznych, głównie lingwiści, rozpatrują wskazane zagadnienie na dwóch płaszczyznach ? teoretycznej i praktycznej. Ponieważ na polskim rynku książek naukowych mało jest publikacji, w których mówi się o sposobach oryginalnego wyzyskania języka w najnowszych i najnowocześniejszych narzędziach komunikacji, uznaliśmy, że kolejna część Kreatywności, tym razem poświęcona szeroko pojętemu słowu w marketingu internetowym, będzie odpowiedzią na potrzeby czytelnicze wielu użytkowników polszczyzny. W tomie zgrupowano artykuły, w których podejmuje się ważkie oraz aktualne problemy lingwistyki medialnej, m.in. język na portalach społecznościowych, twórczość copywriterska, współczesne tendencje językowe w content marketingu.
Szczegóły
Tytuł
Kreatywność językowa w marketingu
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2022
Oprawa
Miękka
Ilość stron
278
Języki
polski
ISBN
9788382207101
Redakcja
Burska Katarzyna
Redakcja
Cieśla Bartłomiej
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788382207101
Dodałeś produkt do koszyka
Kreatywność językowa w marketingu
45,14 zł
Recenzje