32.13
Książki
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Kreatywność językowa w reklamie
Podręcznik nie tylko dla specjalistów
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Oprawa: Miękka
32,13 zł
Cena rekomendowana: 33,90 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Publikacja to podręcznik z zakresu kreatywności językowej w reklamie. Autorzy w przystępny, syntetyczny sposób prezentują techniki językowe wykorzystywane w reklamie w celu osiągnięcia lepszego efektu sprzedażowego. Przy każdej omawianej technice Czytelnik znajdzie liczne przykłady twórczego wykorzystania środków językowych, w tym również przykłady wizualne. Po kolejnych rozdziałach umieszczono zestawy ćwiczeń służące kształtowaniu umiejętności twórczego stosowania języka w reklamie.Podręcznik zawierający bogaty materiał ilustracyjny oraz niebanalne, rozwijające ćwiczenia z pewnością będzie przydatny w pracy ze studentami kierunków humanistycznych (językoznawstwa, dziennikarstwa, komunikacji społecznej, kulturoznawstwa) oraz marketingu i zarządzania. Zainteresuje też praktyków związanych ze światem reklamy: copywriterów, pracowników firm reklamowych i wszystkich zajmujących się kreatywnym tworzeniem reklam oraz przemysłem z tym związanym.
Szczegóły
Tytuł
Kreatywność językowa w reklamie
Podtytuł
Podręcznik nie tylko dla specjalistów
Autor
Katarzyna Burska
,
Bartłomiej Cieśla
, Katarzyna Jachimowska
, Barbara Kudra
Wydawnictwo
Rok wydania
2016
Oprawa
Miękka
Ilość stron
186
Format
15.0x21.0cm
Języki
polski
ISBN
9788380882430
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788380882430
Dodałeś produkt do koszyka
Kreatywność językowa w reklamie
32,13 zł
Recenzje