33.62
Książki
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa
Studia przypadków
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Oprawa: Miękka
33,62 zł
Cena rekomendowana: 34,90 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Studium przypadku (case study) to jedna z metod badań jakościowych, bardzo pomocna przy rozwiązywaniu problemów z zakresu zarządzania. To szczegółowy opis zazwyczaj rzeczywistego zjawiska gospodarczego, w celu sformułowania wniosków dotyczących jego przyczyn i rezultatów. Stosuje się ją jako metodę edukacji menedżerskiej, szczególnie w odniesieniu do nauczania marketingu, ponieważ pozwala skonfrontować wiedzę studentów z praktyką funkcjonowania przedsiębiorstw oraz kształtuje umiejętności analityczne i decyzyjne.Zaprezentowane w publikacji teksty studiów przypadków dotyczą problemów marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem. Każdorazowo zostały one poprzedzone teoretycznymi rozważaniami odnoszącymi się do kwestii omawianych w case study?s.Praca jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania, a także dla menedżerów przedsiębiorstw i organizacji z różnych sektorów.
Szczegóły
Tytuł
Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa
Podtytuł
Studia przypadków
Wydawnictwo
Rok wydania
2016
Oprawa
Miękka
Ilość stron
266
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788380880788
Redakcja
Grzegorczyk Wojciech
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788380880788
Dodałeś produkt do koszyka
Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa
33,62 zł
Recenzje