24.9
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Kreowanie informacji Media relations
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Kartonowa Foliowana
Opis
Książka dla profesjonalistów, a jednocześnie podręcznik akademicki dla studentów wyższych lat studiów do przedmiotów związanych z public relations. Autor rozszyfrowuje w niej takie terminy, jak: pseudowydarzenie, "czwarta władza", media relations, press relations, przekaz medialny, dziennikarze-eksperci itp. Kompleksowo omawia zagadnienia związane z tworzeniem i utrzymywaniem prawidłowych relacji z szeroko pojętymi mediami. Autor nie tylko porządkuje dotychczasową wiedzę na temat media relations, ale wprowadza do tej dziedziny również nowe elementy - m.in. nowy model uprawiania public relations i nowe aspekty procesu kreowania "wydarzeń" na użytek mediów. Książka oparta jest na bogatej literaturze polskiej i zagranicznej, zawiera wiele przykładów z praktyki.
Szczegóły
Tytuł
Kreowanie informacji Media relations
Autor
Jabłoński Wojciech
Wydawnictwo
Rok wydania
2007
Oprawa
Kartonowa Foliowana
Ilość stron
180
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788301148195
Rodzaj
Książka
EAN
978830114819502
Kraj produkcji
PL
Producent
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
Dodałeś produkt do koszyka

Kreowanie informacji Media relations
24,90 zł
Recenzje