19.2
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Kreowanie informacji. Media relations
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Miękka
Opis
Książka dla profesjonalistów, a jednocześnie podręcznik akademicki dla studentów wyższych lat studiów do przedmiotów związanych z public relations. Autor rozszyfrowuje w niej takie terminy, jak: pseudowydarzenie, "czwarta władza", media relations, press relations, przekaz medialny, dziennikarze-eksperci itp. Kompleksowo omawia zagadnienia związane z tworzeniem i utrzymywaniem prawidłowych relacji z szeroko pojętymi mediami. Autor nie tylko porządkuje dotychczasową wiedzę na temat media relations, ale wprowadza do tej dziedziny również nowe elementy ? m.in. nowy model uprawiania public relations i nowe aspekty procesu kreowania "wydarzeń" na użytek mediów. Książka oparta jest na bogatej literaturze polskiej i zagranicznej, zawiera wiele przykładów z praktyki.
Szczegóły
Tytuł
Kreowanie informacji. Media relations
Autor
Jabłońskin Wojciech
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2006
Oprawa
Miękka
Ilość stron
180
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
8301148195
Rodzaj
Książka
EAN
978830114819501
Data premiery
2006-10-03
Kraj produkcji
PL
Producent
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
Dodałeś produkt do koszyka

Kreowanie informacji. Media relations
19,20 zł
Recenzje