51.84
Książki
Difin
Kreowanie marki korporacyjnej
Wydawnictwo:
Difin
Oprawa: Miękka
51,84 zł
Cena rekomendowana: 55,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Opis
Jednym ze sposobów pozwalających na uzyskanie przewagi konkurencyjnej jest budowanie silnej marki korporacyjnej poprzez tworzenie i utrwalanie pozytywnego wizerunku firmy. Firmy świadome wagi dobrego wizerunku starają się oddziaływać na to jak są postrzegane, ograniczając wpływ na własny wizerunek czynników przypadkowych. W ostatnich latach w Polsce można zaobserwować wzrost zainteresowania problematyką marki korporacyjnej i tworzenia wizerunku firmy. Wiedza i umiejętności związane z uwarunkowaniami i możliwościami budowania silnej marki korporacyjnej są bardzo ważne dla zwiększenia konkurencyjności polskich przedsiębiorstw.Publikacja w kompleksowy sposób opisuje zagadnienia i problemy związane z budowaniem marki korporacyjnej. Książka jest odpowiedzią na potrzeby osób pragnących poszerzyć swoją wiedzę i zdobyć umiejętności związane z kreowaniem wizerunku firmy. Czytelnicy znajdą w niej odpowiedzi na pytania dotyczące istoty kreowania marki korporacyjnej, obszarów zarządzania wizerunkiem, badań i analizy wizerunku firmy, instrumentów komunikacji korporacyjnej, a także wartości marki korporacyjnej wraz z możliwościami jej pomiaru.
Szczegóły
Rok wydania
2014
Oprawa
Miękka
Ilość stron
272
Języki
polski
ISBN
9788379302383
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788379302383
Data premiery
2014-10-29
Kraj produkcji
PL
Producent
Difin sp. z o.o.
Dodałeś produkt do koszyka

Kreowanie marki korporacyjnej
51,84 zł
Recenzje