loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
109 Książki Wydawnictwo Naukowe PWN

Kreowanie marki Przewodnik dla menedżerów

Wheeler Alina

Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
109,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

Kim jestemKto powinien o tym wiedziećDlaczego powinno mu zależeć, żeby wiedziećW jaki sposób się dowieFirmy, korporacje, organizacje, a także osoby indywidualne stale śledzą i badają oczekiwania rynku Wciąż szukają nowych pomysłów, aby zaistnieć, a także wyróżnić swoją markę na rynku, odróżnić ją od konkurencji. Niezależnie od tego, czy szukasz najlepszego sposobu wykreowania nowej marki, czy też chciałbyś odnowić, zmienić, poprawić wizerunek marki już istniejącej, ta książka bardzo Ci pomoże. Wprowadzi cię w sprawdzony, pięciofazowy proces tworzenia i wdrażania efektywnej tożsamości marki, począwszy od badań i analizy, przez strategię marki, pracę nad projektem, tworzenie aplikacji, standardy tożsamości, aż po wdrożenie i zarządzanie. Znajdziesz tu najnowsze case studies opisujące renomowane światowe marki od Hermann Miller i General Electric po kampanię wyborczą Baracka Obamy, a także nowe trendy, takie jak zrównoważony rozwój czy sieci społecznościowe. Autorka Alina Wheeler, rewitalizuje marki dla spółek widniejących na liście Fortune 100, przedsiębiorstw i organizacji non-profit. Inspirująca książka, a zarazem rozbudowany zestaw narzędzi. The MarketerAlina Wheeler udostępnia praktyczny schemat postępowania w procesie budowania marki. Al Ries, współautor książki PozycjonowanieKsiążka Aliny Wheeler jasno i przekonująco opisuje, jak w realnym świecie strategia i wzornictwo spotykają się ze sobą w firmach światowej klasy.Marty Neumeier, autorka książki The Brand Gap

Szczegóły

Tytuł
Kreowanie marki Przewodnik dla menedżerów
Autor
Wheeler Alina
Rok wydania
2010
Oprawa
Miękka ze skrzydełkami
Ilość stron
308
Format
21.9x27.8
Języki
polski
ISBN
9788301162405
Rodzaj
Książka
EAN
978830116240501
Data premiery
2010-09-16
Kraj produkcji
PL
Producent
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
UL. GOTTLIEBA DAIMLERA 2
02-460 Warszawa
PL
226954800
[email protected]

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
109,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Kreowanie marki Przewodnik dla menedżerów - Wheeler Alina
Kreowanie marki Przewodnik dla menedżerów
Wheeler Alina
109,00 zł
Przejdź do koszyka
109,00 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO