109
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Kreowanie marki Przewodnik dla menedżerów
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Opis
Kim jestemKto powinien o tym wiedziećDlaczego powinno mu zależeć, żeby wiedziećW jaki sposób się dowieFirmy, korporacje, organizacje, a także osoby indywidualne stale śledzą i badają oczekiwania rynku Wciąż szukają nowych pomysłów, aby zaistnieć, a także wyróżnić swoją markę na rynku, odróżnić ją od konkurencji. Niezależnie od tego, czy szukasz najlepszego sposobu wykreowania nowej marki, czy też chciałbyś odnowić, zmienić, poprawić wizerunek marki już istniejącej, ta książka bardzo Ci pomoże. Wprowadzi cię w sprawdzony, pięciofazowy proces tworzenia i wdrażania efektywnej tożsamości marki, począwszy od badań i analizy, przez strategię marki, pracę nad projektem, tworzenie aplikacji, standardy tożsamości, aż po wdrożenie i zarządzanie. Znajdziesz tu najnowsze case studies opisujące renomowane światowe marki od Hermann Miller i General Electric po kampanię wyborczą Baracka Obamy, a także nowe trendy, takie jak zrównoważony rozwój czy sieci społecznościowe. Autorka Alina Wheeler, rewitalizuje marki dla spółek widniejących na liście Fortune 100, przedsiębiorstw i organizacji non-profit. Inspirująca książka, a zarazem rozbudowany zestaw narzędzi. The MarketerAlina Wheeler udostępnia praktyczny schemat postępowania w procesie budowania marki. Al Ries, współautor książki PozycjonowanieKsiążka Aliny Wheeler jasno i przekonująco opisuje, jak w realnym świecie strategia i wzornictwo spotykają się ze sobą w firmach światowej klasy.Marty Neumeier, autorka książki The Brand Gap
Szczegóły
Tytuł
Kreowanie marki Przewodnik dla menedżerów
Autor
Wheeler Alina
Wydawnictwo
Rok wydania
2010
Oprawa
Miękka ze skrzydełkami
Ilość stron
308
Format
21.9x27.8
Języki
polski
ISBN
9788301162405
Rodzaj
Książka
EAN
978830116240501
Data premiery
2010-09-16
Kraj produkcji
PL
Producent
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
Dodałeś produkt do koszyka

Kreowanie marki Przewodnik dla menedżerów
109,00 zł
Recenzje