39
Książki
Difin
Kryzysowe public relations
Wydawnictwo:
Difin
Oprawa: Miękka
Opis
Jak przedstawić kryzys, aby opis i relacje w mediach sprzyjały jego rozwiązaniu Jak zarządzić kryzysem Autorka prezentuje sytuacje kryzysowe, które dotknęły spółki giełdowe, instytucje publiczne, samorządy lokalne, małe i duże firmy. Podane zostały przykłady sprawnego zarządzania kryzysem, działań antykryzysowych i klasycznych błędów, wynikających z braku przygotowania lub niedostatecznego doświadczenia. Część z nich nie jest znana szerokiej opinii publicznej, inne były głośno komentowane, choć nigdy nie opisano ich wszystkich aspektów. Każdy kryzys został przedstawiony według schematu: sytuacja wyjściowa krotki opis i pozycja rynkowa firmy przyczyny i symptomy kryzysu rozwój wypadków obraz sytuacji w mediach skutki kryzysu komentarz osoby zaangażowanej w prace sztabu kryzysowego podsumowanie wskazujące na najważniejsze błędy popełnione w trakcie kryzysu lub decyzje, które zadecydowały o jego przezwyciężeniu. Wszechstronne ujście tematu od chronologii wydarzeń, poprzez ich wydźwięk medialny i strategię działania, aż po efekty jest nowością w literaturze przedmiotu.
Szczegóły
Rok wydania
2010
Oprawa
Miękka
Ilość stron
258
Format
14.0x20.0cm
Języki
polski
ISBN
9788376410258
Rodzaj
Książka
EAN
9788376410258
Data premiery
2009-03-10
Kraj produkcji
PL
Producent
Difin sp. z o.o.
Dodałeś produkt do koszyka

Kryzysowe public relations
39,00 zł
Recenzje