35.4
Socjologia
UMCS
Kryzysy kreatywność i wartości
Wydawnictwo:
UMCS
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Opis
Teksty zawarte w tej książce poruszają kwestię kryzysu ujętą z różnych stron i w wielu kontekstach. W rozdziałach "Wielość kryzysów i wielość wartości" oraz "Kryzys a "dehumanizacja" wykorzystuję obszerne fragmenty opublikowanych już wcześniej artykułów. Pierwszy z nich to tekst "Idea kryzysu w filozofii dziejów", drugi to opracowanie zatytułowane "Idea dehumanizacji w XX-wiecznych koncepcjach kryzysu kultury". Wykorzystane fragmenty obu tekstów zostały jednak w książce uzupełnione i znacząco poszerzone. Czytelnik znający problematykę analizowaną w "Szkicach systematycznych z filozofii dziejów" zauważy też zapewne, że w niniejszym opracowaniu podejmuję ponownie tematy, przywołuję niektórych autorów i koncepcje, o których traktowałem już w poprzedniej książce. Ale również w tym przypadku dzieje się to w kontekście innego głównego problemu, który sprawia, że znajdują one nieco inne oświetlenie. Z Wprowadzenia
Szczegóły
Tytuł
Kryzysy kreatywność i wartości
Autor
Leszek Kopciuch
Wydawnictwo
Temat
Rok wydania
2015
Oprawa
Miękka ze skrzydełkami
Ilość stron
224
Języki
polski
ISBN
9788377847671
Rodzaj
Książka
EAN
9788377847671
Dodałeś produkt do koszyka
Kryzysy kreatywność i wartości
35,40 zł
Recenzje