36.89
Socjologia
UMCS
Kryzysy kreatywność i wartości
Wydawnictwo:
UMCS
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Opis
Teksty zawarte w tej książce poruszają kwestię kryzysu ujętą z różnych stron i w wielu kontekstach. W rozdziałach "Wielość kryzysów i wielość wartości" oraz "Kryzys a "dehumanizacja" wykorzystuję obszerne fragmenty opublikowanych już wcześniej artykułów. Pierwszy z nich to tekst "Idea kryzysu w filozofii dziejów", drugi to opracowanie zatytułowane "Idea dehumanizacji w XX-wiecznych koncepcjach kryzysu kultury". Wykorzystane fragmenty obu tekstów zostały jednak w książce uzupełnione i znacząco poszerzone. Czytelnik znający problematykę analizowaną w "Szkicach systematycznych z filozofii dziejów" zauważy też zapewne, że w niniejszym opracowaniu podejmuję ponownie tematy, przywołuję niektórych autorów i koncepcje, o których traktowałem już w poprzedniej książce. Ale również w tym przypadku dzieje się to w kontekście innego głównego problemu, który sprawia, że znajdują one nieco inne oświetlenie. Z Wprowadzenia
Szczegóły
Tytuł
Kryzysy kreatywność i wartości
Autor
Leszek Kopciuch
Wydawnictwo
Temat
Rok wydania
2015
Oprawa
Miękka ze skrzydełkami
Ilość stron
224
Języki
polski
ISBN
9788377847671
Rodzaj
Książka
EAN
9788377847671
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo UMCS
Dodałeś produkt do koszyka

Kryzysy kreatywność i wartości
36,89 zł
Recenzje