83.2
Książki
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Kryzysy, media i emocje
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Oprawa: okładka miękka
83,20 zł
Cena rekomendowana: 84,90 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Opis
W jaki sposób media przedstawiają kryzysy? Jak fake newsy oraz technologia deepfake wpływają na emocje użytkowników mediów? Jaka jest rola sztucznej inteligencji w działaniach dezinformacyjnych? Jakie zabiegi językowe i wizualne mają wpływ na zmianę nastrojów opinii publicznej? To tylko nieliczne pytania, na które próbuje odpowiedzieć najnowsza książka Barbary Orzeł o "świecie, który wypadł z formy", o tematach kryzysowych, które "zasilane" kontrowersją, fake newsami i algorytmami sztucznej inteligencji, wzbudzają określone emocje. A emocje, jak wiemy, znakomicie się sprzedają...
Szczegóły
Rok wydania
2025
Oprawa
okładka miękka
Ilość stron
412
Format
147x23 mm
ISBN
9788322644614
EAN
9788322644614
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Dodałeś produkt do koszyka
Kryzysy, media i emocje
83,20 zł
Recenzje