83.2
Książki
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Kryzysy, media i emocje
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
83,20 zł
Cena rekomendowana: 84,90 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Opis
W jaki sposób media przedstawiają kryzysy? Jak fake newsy oraz technologia deepfake wpływają na emocje użytkowników mediów? Jaka jest rola sztucznej inteligencji w działaniach dezinformacyjnych? Jakie zabiegi językowe i wizualne mają wpływ na zmianę nastrojów opinii publicznej? To tylko nieliczne pytania, na które próbuje odpowiedzieć najnowsza książka Barbary Orzeł o "świecie, który wypadł z formy", o tematach kryzysowych, które "zasilane" kontrowersją, fake newsami i algorytmami sztucznej inteligencji, wzbudzają określone emocje. A emocje, jak wiemy, znakomicie się sprzedają...
Szczegóły
Rok wydania
2025
Ilość stron
412
ISBN
9788322644614
EAN
9788322644614
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Dodałeś produkt do koszyka

Kryzysy, media i emocje
83,20 zł
Recenzje