28
Pedagogika
Impuls
Kształcenie zintegrowane uczniów niesłyszących w teorii i praktyce edukacyjnej
Wydawnictwo:
Impuls
Oprawa: Miękka
Opis
Zasada integracji treści kształcenia ułatwia nie tylko zrozumienie ustrukturowanej wiedzy i podstawowych technik pracy umysłowej, ale ma też znaczący wpływ na kształtowanie się trwałych zainteresowań, stanowiących źródło aktywności poznawczej dziecka. Ponadto sprzyja wykorzystywaniu różnorodnych metod nauczania, szczególnie tych aktywizujących, rozbudza motywację w przyswajaniu wiedzy i ćwiczy operatywność w zastosowaniu zdobytych wiadomości i umiejętności do rozwiązywania problemów o charakterze teoretycznym i praktycznym. Jej wyjątkową rolę dla wszechstronnego rozwoju dziecka podkreślają nie tylko pedagodzy, ale również psycholodzy, wyjaśniając, że czynności integrujące przekazywaną wiedzę uwzględniają i doskonalą umiejętność syntetycznego spojrzenia [...], ułatwiają opanowanie nowych treści, służą operatywności zdobytej wiedzy, a także aktywizują normalny stan czynnościowy mózgu, który ma zawsze charakter integracyjny.
(Fragment Wstępu)
(Fragment Wstępu)
Szczegóły
Tytuł
Kształcenie zintegrowane uczniów niesłyszących w teorii i praktyce edukacyjnej
Autor
Korzon Aniela
, Plutecka Katarzyna
Wydawnictwo
Rok wydania
2010
Oprawa
Miękka
Ilość stron
150
Języki
polski
ISBN
9788375873009
Rodzaj
Książka
EAN
9788375873009
Data premiery
2010-07-20
Kraj produkcji
PL
Producent
Oficyna Wydawnicza Impuls
Dodałeś produkt do koszyka

Kształcenie zintegrowane uczniów niesłyszących w teorii i praktyce edukacyjnej
28,00 zł
Recenzje