44.98
Książki
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Kształtowanie konkurencyjności małej firmy
Rola doradztwa biznesowego
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Oprawa: Miękka
Opis
Dla małych przedsiębiorstw doradztwo biznesowe to jedno ze źródeł wiedzy zewnętrznej ułatwiającej prowadzenie działalności. Jest szczególnie istotne dla firm innowacyjnych, które wykorzystują nowe informacje do poszukiwania okazji rynkowych oraz wprowadzają nowe rozwiązania w swoich produktach, procesach czy modelach biznesowych.W prezentowanej monografii poddano gruntownej analizie szereg czynników wiążących doradztwo biznesowe z konkurencyjnością małych firm innowacyjnych. Wnioski z badań jakościowych i ilościowych wskazują na istotne powiązanie doradztwa biznesowego z konkurencyjnością firm. Na szczególną uwagę zasługuje sformułowany model opisujący pośrednią rolę oddziaływania doradztwa na działalność firmy.Publikacja jest adresowana do przedstawicieli świata nauki, którzy zajmują się szeroko rozumianym zarządzaniem małą firmą. Stanowi też wartościowy materiał dla studentów przedmiotów biznesowych i ekonomicznych oraz praktyków z sektora doradztwa biznesowego.
Szczegóły
Tytuł
Kształtowanie konkurencyjności małej firmy
Podtytuł
Rola doradztwa biznesowego
Autor
Edward Stawasz
,
Paweł Głodek
, Katarzyna Łobacz
, Piotr Niedzielski
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2018
Oprawa
Miękka
Ilość stron
248
Format
15.9x23.8
Języki
polski
ISBN
9788380889606
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788380889606
Dodałeś produkt do koszyka
Kształtowanie konkurencyjności małej firmy
44,98 zł
Recenzje