loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
54.87 Książki Wydawnictwo Naukowe UMK

Kształtowanie lojalności klientów instytucjonalnych w polskich interaktywnych centrach nauki

Oprawa: Miękka
54,87 zł
Wysyłka: 1 - 3 dni robocze
+ czas dostawy

Opis

Interaktywne centra nauki to nowoczesne instytucje, które łączą edukację, naukę i rozrywkę, czyniąc osiągnięcia naukowe dostępnymi dla wszystkich. Jednak – jak wiele innych podmiotów rynkowych – funkcjonują dziś w warunkach dużej konkurencji, a to sprawia, że problem pozyskiwania i budowania lojalności klientów nabiera dla tych jednostek szczególnego znaczenia. Długotrwałe relacje z klientami, zwłaszcza instytucjonalnymi, takimi jak szkoły, przedszkola, instytucje oświatowo-kulturalne, biura podroży, firmy czy fundacje, są kluczowe dla rozwoju tego typu podmiotów. Budowanie lojalności takich klientów to proces długofalowy, złożony i wymagający zaangażowania zróżnicowanych zasobów. Szczególnie przydatnym w tym kontekście obszarem funkcjonalnym organizacji jest marketing, a zwłaszcza odpowiednio dobrane i zintegrowane ze sobą działania oraz instrumenty marketingowe. Głównym celem autorek była ocena zależności, jakie występują pomiędzy poszczególnymi działaniami i instrumentami marketingowymi wykorzystywanymi przez interaktywne centra nauki w Polsce do budowania lojalności klientów instytucjonalnych a zachowaniami lojalnościowymi tych klientów. Przeprowadzone badania pozwoliły na zidentyfikowanie obszarów, które są szczególnie istotne w procesie budowania lojalności takich klientów. Oprócz walorów teoriopoznawczych opracowanie ma również znaczenie aplikacyjne. Może być między innymi użytecznym źródłem informacji dla osób, które jako pracownicy interaktywnych centrów nauki biorą udział w tworzeniu strategii (polityki) obsługi klientów instytucjonalnych w takich podmiotach.

Kraj produkcji: PL

Ostrzeżenia:
Brak ostrzeżeń

Szczegóły

Tytuł
Kształtowanie lojalności klientów instytucjonalnych w polskich interaktywnych centrach nauki
Rok wydania
2025
Oprawa
Miękka
Ilość stron
250
Format
15.5x22.5cm
Języki
polski
ISBN
9788323160212
Kraj produkcji
PL
Rodzaj
Książka
EAN
9788323160212
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Naukowe UMK
ul. Gagarina 5
87-100 Toruń
PL
56 611 48 09
[email protected]

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
54,87 zł
Wysyłka: 1 - 3 dni robocze
+ czas dostawy
Dodałeś produkt do koszyka
Kształtowanie lojalności klientów instytucjonalnych w polskich interaktywnych centrach nauki - Iwona Escher, Aleksandra Ścibich-Kopiec, Justyna Łapińska
Kształtowanie lojalności klientów instytucjonalnych w polskich interaktywnych centrach nauki
Iwona Escher, Aleksandra Ścibich-Kopiec, Justyna Łapińska
54,87 zł
Przejdź do koszyka
54,87 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO