loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
54.87 Książki Wydawnictwo Naukowe UMK

Kształtowanie lojalności klientów instytucjonalnych w polskich interaktywnych centrach nauki

Oprawa: Miękka
54,87 zł
Wysyłka: 1 - 3 dni robocze
+ czas dostawy

Opis

Interaktywne centra nauki to nowoczesne instytucje, które łączą edukację, naukę i rozrywkę, czyniąc osiągnięcia naukowe dostępnymi dla wszystkich. Jednak – jak wiele innych podmiotów rynkowych – funkcjonują dziś w warunkach dużej konkurencji, a to sprawia, że problem pozyskiwania i budowania lojalności klientów nabiera dla tych jednostek szczególnego znaczenia. Długotrwałe relacje z klientami, zwłaszcza instytucjonalnymi, takimi jak szkoły, przedszkola, instytucje oświatowo-kulturalne, biura podroży, firmy czy fundacje, są kluczowe dla rozwoju tego typu podmiotów. Budowanie lojalności takich klientów to proces długofalowy, złożony i wymagający zaangażowania zróżnicowanych zasobów. Szczególnie przydatnym w tym kontekście obszarem funkcjonalnym organizacji jest marketing, a zwłaszcza odpowiednio dobrane i zintegrowane ze sobą działania oraz instrumenty marketingowe.Głównym celem autorek była ocena zależności, jakie występują pomiędzy poszczególnymi działaniami i instrumentami marketingowymi wykorzystywanymi przez interaktywne centra nauki w Polsce do budowania lojalności klientów instytucjonalnych a zachowaniami lojalnościowymi tych klientów. Przeprowadzone badania pozwoliły na zidentyfikowanie obszarów, które są szczególnie istotne w procesie budowania lojalności takich klientów. Oprócz walorów teoriopoznawczych opracowanie ma również znaczenie aplikacyjne. Może być między innymi użytecznym źródłem informacji dla osób, które jako pracownicy interaktywnych centrów nauki biorą udział w tworzeniu strategii (polityki) obsługi klientów instytucjonalnych w takich podmiotach.

Kraj produkcji: PL

Ostrzeżenia:
Brak ostrzeżeń

Producent:
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Gagarina 5
87-100 Toruń (PL)
tel:
email: [email protected]

Podmiot odpowiedzialny:
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Gagarina 5
87-100 Toruń (PL)
tel:
email: [email protected]

Szczegóły

Tytuł
Kształtowanie lojalności klientów instytucjonalnych w polskich interaktywnych centrach nauki
Rok wydania
2025
Oprawa
Miękka
Ilość stron
250
Format
15.5x22.5cm
Języki
polski
ISBN
9788323160212
Rodzaj
Książka
EAN
9788323160212

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
54,87 zł
Wysyłka: 1 - 3 dni robocze
+ czas dostawy
Dodałeś produkt do koszyka
Kształtowanie lojalności klientów instytucjonalnych w polskich interaktywnych centrach nauki - Iwona Escher, Ścibich-Kopiec Aleksandra, Justyna Łapińska
Kształtowanie lojalności klientów instytucjonalnych w polskich interaktywnych centrach nauki
Iwona Escher, Ścibich-Kopiec Aleksandra, Justyna Łapińska
54,87 zł
Przejdź do koszyka
54,87 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO