54.87
Książki
Wydawnictwo Naukowe UMK
Kształtowanie lojalności klientów instytucjonalnych w polskich interaktywnych centrach nauki
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe UMK
Oprawa: Miękka
54,87 zł
Wysyłka: 1 - 3 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Opis
Interaktywne centra nauki to nowoczesne instytucje, które łączą edukację, naukę i rozrywkę, czyniąc osiągnięcia naukowe dostępnymi dla wszystkich. Jednak – jak wiele innych podmiotów rynkowych – funkcjonują dziś w warunkach dużej konkurencji, a to sprawia, że problem pozyskiwania i budowania lojalności klientów nabiera dla tych jednostek szczególnego znaczenia. Długotrwałe relacje z klientami, zwłaszcza instytucjonalnymi, takimi jak szkoły, przedszkola, instytucje oświatowo-kulturalne, biura podroży, firmy czy fundacje, są kluczowe dla rozwoju tego typu podmiotów. Budowanie lojalności takich klientów to proces długofalowy, złożony i wymagający zaangażowania zróżnicowanych zasobów. Szczególnie przydatnym w tym kontekście obszarem funkcjonalnym organizacji jest marketing, a zwłaszcza odpowiednio dobrane i zintegrowane ze sobą działania oraz instrumenty marketingowe.Głównym celem autorek była ocena zależności, jakie występują pomiędzy poszczególnymi działaniami i instrumentami marketingowymi wykorzystywanymi przez interaktywne centra nauki w Polsce do budowania lojalności klientów instytucjonalnych a zachowaniami lojalnościowymi tych klientów. Przeprowadzone badania pozwoliły na zidentyfikowanie obszarów, które są szczególnie istotne w procesie budowania lojalności takich klientów. Oprócz walorów teoriopoznawczych opracowanie ma również znaczenie aplikacyjne. Może być między innymi użytecznym źródłem informacji dla osób, które jako pracownicy interaktywnych centrów nauki biorą udział w tworzeniu strategii (polityki) obsługi klientów instytucjonalnych w takich podmiotach.
Kraj produkcji: PL
Ostrzeżenia:
Brak ostrzeżeń
Producent:
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Gagarina 5
87-100 Toruń (PL)
tel:
email: [email protected]
Podmiot odpowiedzialny:
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Gagarina 5
87-100 Toruń (PL)
tel:
email: [email protected]
Szczegóły
Tytuł
Kształtowanie lojalności klientów instytucjonalnych w polskich interaktywnych centrach nauki
Wydawnictwo
Rok wydania
2025
Oprawa
Miękka
Ilość stron
250
Format
15.5x22.5cm
Języki
polski
ISBN
9788323160212
Rodzaj
Książka
EAN
9788323160212
Dodałeś produkt do koszyka

Kształtowanie lojalności klientów instytucjonalnych w polskich interaktywnych centrach nauki
54,87 zł
Recenzje