95
Książki
Difin
Kształtowanie modeli biznesu w procesie kreacji wartości przedsiębiorstw
Wydawnictwo:
Difin
Oprawa: Twarda
Opis
Głównym celem książki jest dokonanie oceny kształtowania modeli biznesu przedsiębiorstw sprzyjających kreacji ich wartości. Szeroko zakrojone badania i analizy autora obejmowały spółki notowane na alternatywnym systemie obrotu papierami wartościowymi NewConnect, prowadzonym przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie SA. Rozważania autora skoncentrowane są na projektowaniu modeli biznesu, ich innowacyjności, strategii wzrostu wartości przedsiębiorstw i zarządzaniu wynikami.dr hab. Dariusz Zarzecki, prof. Uniwersytetu Szczecińskiego:() Praca jest obszernym i interesującym dziełem z obszaru zarządzania i zarządzania wartością. Walorem opracowania jest kompleksowa i krytyczno-wartościująca analiza przydatności różnych koncepcji kształtowania modeli biznesu i powiązania struktury modeli z procesami kreowania wartości. Autor zaproponował własną metodę oceny kształtowania modeli biznesu polskich przedsiębiorstw sprzyjających kreacji ich wartości. Przeprowadził także bardzo głębokie studia literaturowe. Zasadniczo doceniam skalę i zakres przeprowadzonych studiów literaturowych i badań. Świadczy to o dużej, interdyscyplinarnej wiedzy Autora, a także pasji i dociekliwości naukowej ().dr hab. Andrzej Herman, prof. nadzw. Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie:() Autor proponowanej książki podjął w niej bardzo ważną - nie tylko z punktu widzenia teoretycznego, ale też i praktycznego tematykę. Pojęcie modelu biznesowego zyskuje bowiem coraz szybciej na znaczeniu i popularności. Wprowadzanie do praktyki gospodarczej nowych modeli biznesowych może szybko i skutecznie kreować istotne przewagi konkurencyjne na rynku i przekładać się na znaczące wzrosty wartości przedsiębiorstwa (). () W kontekście teorii modeli biznesowych szeroko porusza problematykę wykorzystania kapitału finansowego i intelektualnego, korzyści wynikających z wprowadzania innowacji, a także rolę efektów sieciowych w tworzeniu wartości przedsiębiorstwa oraz umiejętnego zarządzania jego wynikami. Jest to podejście ambitne, którego celem jest dążenie do ujęcia tych zagadnień kompleksowo (). () Książka może stać się na rynku polskich wydawnictw ekonomicznych ważnym wydarzeniem.
Szczegóły
Tytuł
Kształtowanie modeli biznesu w procesie kreacji wartości przedsiębiorstw
Autor
Jabłoński Marek
Wydawnictwo
Rok wydania
2013
Oprawa
Twarda
Ilość stron
444
Format
16.5x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788376418506
Rodzaj
Książka
EAN
9788376418506
Data premiery
2013-04-30
Kraj produkcji
PL
Producent
Difin sp. z o.o.
Dodałeś produkt do koszyka

Kształtowanie modeli biznesu w procesie kreacji wartości przedsiębiorstw
95,00 zł
Recenzje