69.51
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Kształtowanie relacji uczelni z przedsiębiorstwami
w warunkach transformacji cyfrowej
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Miękka
Opis
Zarządzanie relacjami to ważny element dialogu uczelni wyższych w Polsce z grupą interesariuszy instytucjonalnych jaką są przedsiębiorstwa. Stanowi ono ?twórcze? rozszerzenie teorii zarządzania (w tym marketingu) polegające na kształtowaniu długotrwałych relacji poprzez tworzenie związków emocjonalnych w oparciu o oferowaną wartość. Kształtowanie bazującej na wartości relacji na linii nauka ? biznes nie jest jednak proste. Jest to bowiem wymagający bieżących korekt i modyfikacji złożony proces, uzależniony zarówno od aktualnej pozycji i wizerunku uczelni wyższej w jej otoczeniu, jak i zmian związanych z dokonującą się transformacją cyfrową. Oznacza to, że uczelnie chcące skutecznie nawiązywać i wzmacniać więzi z interesariuszami instytucjonalnymi (przedsiębiorstwami) powinny stale dostosowywać swoje struktury i instrumenty (w tym również rozwiązania z obszaru nowoczesnych technologii) do wymagań stawianych przez zmieniający się układ sił na dynamicznym rynku usług szkolnictwa wyższego. Bardzo pomocne w tych działaniach będzie procesowe, systemowe podejście do kształtowania relacji. Podejście takie zaprezentowane i szczegółowo omówione zostanie w niniejszej książce.
Szczegóły
Tytuł
Kształtowanie relacji uczelni z przedsiębiorstwami
Podtytuł
w warunkach transformacji cyfrowej
Autor
Wydawnictwo
Temat
Wydanie
1
Rok wydania
2021
Oprawa
Miękka
Ilość stron
240
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788301219505
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788301219505
Data premiery
2021-08-31
Dodałeś produkt do koszyka
Kształtowanie relacji uczelni z przedsiębiorstwami
69,51 zł
Recenzje