49
Książki
Nieoczywiste
Kult klienta
Doskonała obsługa kluczem do sukcesu firmy
Wydawnictwo:
Nieoczywiste
Oprawa: Miękka
Opis
Klient jest najważniejszym partnerem firmy. Niezadowolony może zrazić do niej wiele osób, a zadowolony zachęci swoich znajomych. Choć te prawdy są znane nie od dziś, zarządzający często nie wiedzą, jak przejść od słów do czynów. Z pomocą przychodzi Shep Hyken. NIE BĄDŹ JEDNYM Z WIELUSpraw, aby klienci nie tylko byli lojalni, lecz także stali się entuzjastami Twojej firmy. To właśnie oni będą pokazywać innym, jak dobre są Twoje produkty i usługi. Staną się dzięki temu motorem napędowym firmy, co w efekcie pozwoli zastąpić kosztowne kampanie reklamowe. BĄDŹ KULTOWY NA RYNKUOczywiście zdobycie pokaźnej liczby entuzjastycznie nastawionych klientów nie jest zadaniem na jedno popołudnie. Autor, posługując się wieloma przykładami, przedstawia, jak sprawić, by rzesza klientów została z Tobą na długo.
Szczegóły
Rok wydania
2015
Oprawa
Miękka
Ilość stron
232
Format
16.5x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788326481291
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Kozłowska Antonina
Tytuł oryginału
The cult of the customer
Rodzaj
Książka
EAN
9788326481291
Kraj produkcji
PL
Producent
Doradztwo Wydawnicze GAB Grzegorz Boguta
Dodałeś produkt do koszyka

Kult klienta
49,00 zł
Recenzje