28.45
Socjologia
Impuls
Kultura i język mediów
Wydawnictwo:
Impuls
Oprawa: Kartonowa Foliowana
28,45 zł
Cena rekomendowana: 44,90 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Opis
Prezentowana publikacja jest owocem pracy wielu autorów, zawiera ich przemyślenia, refleksję wyrosłą na gruncie dociekań empirycznych i doświadczeń zbieranych przez lata w różnych środowiskach akademickich.
Autorzy poruszyli m.in. problematykę pedagogicznej refleksji nad kulturą i językiem mediów, kulturowego uwarunkowania języka mediów, elektronicznych mediów jako środka stymulowania rozwoju intelektualnego. W książce znajdziemy także rozważania na temat uzależnienia od mediów, kursów online, pracy w sieci czy specyfiki edukacji internetowej. Autorzy zawarli w pracy także swoje uwagi na temat wartości, człowieka w mediach, komunikacji internetowej na linii student-wykładowca, kultury i współczesnego języka mediów.
Autorzy poruszyli m.in. problematykę pedagogicznej refleksji nad kulturą i językiem mediów, kulturowego uwarunkowania języka mediów, elektronicznych mediów jako środka stymulowania rozwoju intelektualnego. W książce znajdziemy także rozważania na temat uzależnienia od mediów, kursów online, pracy w sieci czy specyfiki edukacji internetowej. Autorzy zawarli w pracy także swoje uwagi na temat wartości, człowieka w mediach, komunikacji internetowej na linii student-wykładowca, kultury i współczesnego języka mediów.
Szczegóły
Tytuł
Kultura i język mediów
Wydawnictwo
Rok wydania
2007
Oprawa
Kartonowa Foliowana
Ilość stron
350
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788373088627
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788373088627
Kraj produkcji
PL
Producent
Oficyna Wydawnicza Impuls
Dodałeś produkt do koszyka

Kultura i język mediów
28,45 zł
Recenzje