30.2
Książki
Inwestycje
Kultura masowa a marketing polityczny
Przypadek amerykańskich kampani prezydenckich 2000 i 2004
Wydawnictwo:
Inwestycje
Oprawa: miękka
Opis
Praca adresowana jest do Czytelnika obeznanego przynajmniej częściowo z działaniem amerykańskiego systemu politycznego, którego najważniejszym punktem są wybory prezydenckie - realna władza oraz prestiż związany z pełnieniem funkcji głowy państwa sprawiają, że nie tylko politycy traktują je niezmiernie poważnie. Także wyborcy, komentatorzy, dziennikarze i politologowie przywiązują do elekcji amerykańskich znaczenie zasadnicze. Te wybory to nie tylko wyścig o pozycję najpotężniejszego polityka współczesnego świata, ale także pokaz nowych trendów w kreowaniu wizerunku politycznego, uprawiania kampanii politycznych, stosowania kampanii negatywnych, użycia Internetu do walki wyborczej oraz organizowania konwencji wyborczych.
Z recenzji dr. hab. Marka Jezińskiego, prof. UMK
Z recenzji dr. hab. Marka Jezińskiego, prof. UMK
Szczegóły
Tytuł
Kultura masowa a marketing polityczny
Podtytuł
Przypadek amerykańskich kampani prezydenckich 2000 i 2004
Autor
Łukasz Wojtkowski
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2010
Oprawa
miękka
Ilość stron
131
ISBN
9788376113845
Rodzaj
Książka
EAN
9788376113845
Data premiery
2011-05-01
Kraj produkcji
PL
Producent
Swede Sp. z o.o. Sp.k.
Podmiot odpowiedzialny
ANEK SP. Z O.O.
ul. POZNAŃSKA 320
05-850 OŻARÓW MAZOWIECKI
PL
05-850 OŻARÓW MAZOWIECKI
PL
Dodałeś produkt do koszyka

Kultura masowa a marketing polityczny
30,20 zł
Recenzje