35
Książki
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Kultura newsów
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Oprawa: Kartonowa
Opis
Doskonałe opracowanie, napisane w przejrzysty i przystępny sposób. Obejmuje szereg zagadnień, które powinny zainteresować studentów dziennikarstwa, socjologii, politologii, kulturoznawstwa oraz kultury medialnej. Przedstawione argumenty są wynikiem wnikliwych przemyśleń oraz dyskusji toczących się na temat wiadomości.
Kultura newsów wprowadza czytelnika w zagadnienia związane z formami i praktykami dziennikarskimi, instytucjami medialnymi oraz odbiorcami wiadomości. Ukazuje z historycznej perspektywy powstanie "obiektywnego" dziennikarstwa prasowego, radiowego i telewizyjnego. Omawia sposób tworzenia oraz typowe formy wiadomości, a także proces, który zachodzi podczas ich odbioru i wcielania w codzienne życie czytelników, słuchaczy oraz widzów. Opracowanie porusza również tematykę seksizmu i rasizmu oraz ich wpływ na kształt relacji dziennikarskich.
Kultura newsów wprowadza czytelnika w zagadnienia związane z formami i praktykami dziennikarskimi, instytucjami medialnymi oraz odbiorcami wiadomości. Ukazuje z historycznej perspektywy powstanie "obiektywnego" dziennikarstwa prasowego, radiowego i telewizyjnego. Omawia sposób tworzenia oraz typowe formy wiadomości, a także proces, który zachodzi podczas ich odbioru i wcielania w codzienne życie czytelników, słuchaczy oraz widzów. Opracowanie porusza również tematykę seksizmu i rasizmu oraz ich wpływ na kształt relacji dziennikarskich.
Szczegóły
Wydanie
1
Rok wydania
2011
Oprawa
Kartonowa
Ilość stron
270
Format
17.0x23.0cm
Języki
polski
ISBN
8323321906
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Sokołowska Adriana
Tytuł oryginału
News Culture
Rodzaj
Książka
EAN
9788323321903
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Dodałeś produkt do koszyka

Kultura newsów
35,00 zł
Recenzje