60.21
Marketing i ekonomia
MT Biznes
Kultura Toyoty.
Serce i dusza filozofii Toyoty
Opis
Zarządzanie Organizacja pracy HR Kultura Toyoty poświęcona jest systemom ludzkim, które Toyota wprowadziła po to, by wzmocnić zasady zaufania, obopólnego dobrobytu i perfekcji w swoich zakładach, salonach dilerskich i biurach na całym świecie. Autorzy zaczynają od przyjrzenia się procesowi ewolucji kultury Toyoty i zastanawiają się, dlaczego to właśnie ludzie są sercem i duszą Drogi Toyoty. Firma stosuje czteroetapowy proces rozwijania i zatrzymywania doskonale przygotowanych pracowników. Oto te etapy: przyciąganie, rozwijanie, angażowanie i inspirowanie. Na podstawie wielu przykładów zaczerpniętych z długoletnich badań Likera oraz osobistego doświadczenia Hoseusa jako kierownika Toyoty, książka ta zapewnia narzędzia, które pozwalają: znaleźć kompetentnych, zdolnych i chętnych pracowników, rozpocząć proces szkolenia i uspołeczniania zatrudnianych pracowników, ustalać i komunikować kluczowe wskaźniki efektywności na każdym poziomie organizacji, szkolić pracowników tak, aby byli w stanie rozwiązywać problemy i nieustannie usprawniali wykonywane przez siebie procesy, rozwijać liderów, którzy żyją filozofią firmy i uczą jej innych, nagradzać doskonałą pracę i zapewniać pomoc tym, którzy zostają z tyłu. Książka oferuje wgląd w fascynującą kulturę Toyoty ze zwróceniem szczególnej uwagi na niuanse procesu przenoszenia i odtwarzania tej kultury w różnych zakładach i biurach na całym świecie. Te wyjątkowe szczegóły są właśnie tym, czego potrzebuje Twoja firma, aby móc skorzystać z doświadczeń Toyoty.
Szczegóły
Tytuł
Kultura Toyoty.
Podtytuł
Serce i dusza filozofii Toyoty
Autor
Jeffrey K. Liker
, Michael Hoseus
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2016
Oprawa
Miękka ze skrzydełkami
Ilość stron
696
Format
16.0x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788380871144
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788380871144
Dodałeś produkt do koszyka
Kultura Toyoty.
60,21 zł
Recenzje