60.21
Marketing i ekonomia
MT Biznes
Kultura Toyoty.
Serce i dusza filozofii Toyoty
Opis
Zarządzanie Organizacja pracy HR Kultura Toyoty poświęcona jest systemom ludzkim, które Toyota wprowadziła po to, by wzmocnić zasady zaufania, obopólnego dobrobytu i perfekcji w swoich zakładach, salonach dilerskich i biurach na całym świecie. Autorzy zaczynają od przyjrzenia się procesowi ewolucji kultury Toyoty i zastanawiają się, dlaczego to właśnie ludzie są sercem i duszą Drogi Toyoty. Firma stosuje czteroetapowy proces rozwijania i zatrzymywania doskonale przygotowanych pracowników. Oto te etapy: przyciąganie, rozwijanie, angażowanie i inspirowanie. Na podstawie wielu przykładów zaczerpniętych z długoletnich badań Likera oraz osobistego doświadczenia Hoseusa jako kierownika Toyoty, książka ta zapewnia narzędzia, które pozwalają: znaleźć kompetentnych, zdolnych i chętnych pracowników, rozpocząć proces szkolenia i uspołeczniania zatrudnianych pracowników, ustalać i komunikować kluczowe wskaźniki efektywności na każdym poziomie organizacji, szkolić pracowników tak, aby byli w stanie rozwiązywać problemy i nieustannie usprawniali wykonywane przez siebie procesy, rozwijać liderów, którzy żyją filozofią firmy i uczą jej innych, nagradzać doskonałą pracę i zapewniać pomoc tym, którzy zostają z tyłu. Książka oferuje wgląd w fascynującą kulturę Toyoty ze zwróceniem szczególnej uwagi na niuanse procesu przenoszenia i odtwarzania tej kultury w różnych zakładach i biurach na całym świecie. Te wyjątkowe szczegóły są właśnie tym, czego potrzebuje Twoja firma, aby móc skorzystać z doświadczeń Toyoty.
Szczegóły
Tytuł
Kultura Toyoty.
Podtytuł
Serce i dusza filozofii Toyoty
Autor
Michael Hoseus
,
Jeffrey K. Liker
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2016
Oprawa
Miękka ze skrzydełkami
Ilość stron
696
Format
16.0x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788380871144
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788380871144
Kraj produkcji
PL
Producent
MT Biznes Sp. z o.o.
Dodałeś produkt do koszyka

Kultura Toyoty.
60,21 zł
Recenzje