15.04
Książki
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Kulturowe uwarunkowania zachowań konsumentów na przykładzie młodych Europejczyków
Wydawnictwo:
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Oprawa: broszura
15,04 zł
Cena rekomendowana: 20,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Opis
W książce przedstawiono zróżnicowanie kulturowe społeczeństw ze szczególnym uwzględnieniem ich zachowań konsumenckich. Wyróżniono czynniki kulturowe,które w większym lub mniejszym stopniu wpływają na podejmowanie decyzji nabywczych. Dokonano tego na przykładzie badań przeprowadzonych w ośmiu krajach europejskich, tj. Czechach, Finlandii, Francji, Hiszpanii, Niemczech, Polsce, Portugalii oraz Wielkiej Brytanii.
Szczegóły
Tytuł
Kulturowe uwarunkowania zachowań konsumentów na przykładzie młodych Europejczyków
Wydawnictwo
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Rok wydania
2011
Oprawa
broszura
Ilość stron
382
ISBN
9788374175319
Rodzaj
Książka
EAN
9788374175319
Dodałeś produkt do koszyka

Kulturowe uwarunkowania zachowań konsumentów na przykładzie młodych Europejczyków
15,04 zł
Recenzje