45
Książki
Oficyna Wydawnicza Aspra
Kultury prosumpcji
O niemożności powstania globalnych i ponadpaństwowych społeczności fanów
Opis
Tom 16. serii ?Media początku XXI wieku? wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.U podstaw sformułowania problemu legła frustracja spowodowana obserwowanym w literaturze przedmiotu brakiem rozważań dotyczących ograniczeń i odmienności najnowszych trendów popkulturowych polegających na wdrażaniu prosumpcji. Zaistnienie tej ostatniej wiąże się z zachęcaniem konsumentów do aktywnego tworzenia, reinterpretowania i redystrybucji popproduktów. W pochwałach emancypacji, jaką niosą za sobą te procesy, akademicy nie dostrzegają, że rysowany przez nich obraz nie jest do końca trafny. Mówi się (mniej lub bardziej bezpośrednio) o wszechogarniającym charakterze prosumpcji i jej jednakowości niezależnie od miejsca implementacji. Badacze nie zauważają, że w różnych częściach globu rozwija się ona inaczej ? mamy do czynienia z różnym jej natężeniem oraz wielkością pod względem formy.
Szczegóły
Tytuł
Kultury prosumpcji
Podtytuł
O niemożności powstania globalnych i ponadpaństwowych społeczności fanów
Autor
Siuda Piotr
Wydawnictwo
Seria
Media początku XXI wieku
Rok wydania
2012
Oprawa
Miękka
Ilość stron
296
Format
16.0x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788375453782
Rodzaj
Książka
EAN
9788375453782
Data premiery
2012-11-10
Kraj produkcji
PL
Producent
ASPRA-JR F.H.U.
Dodałeś produkt do koszyka

Kultury prosumpcji
45,00 zł
Recenzje