45
Książki
Oficyna Wydawnicza Aspra
Kultury prosumpcji
O niemożności powstania globalnych i ponadpaństwowych społeczności fanów
Opis
Tom 16. serii ?Media początku XXI wieku? wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.U podstaw sformułowania problemu legła frustracja spowodowana obserwowanym w literaturze przedmiotu brakiem rozważań dotyczących ograniczeń i odmienności najnowszych trendów popkulturowych polegających na wdrażaniu prosumpcji. Zaistnienie tej ostatniej wiąże się z zachęcaniem konsumentów do aktywnego tworzenia, reinterpretowania i redystrybucji popproduktów. W pochwałach emancypacji, jaką niosą za sobą te procesy, akademicy nie dostrzegają, że rysowany przez nich obraz nie jest do końca trafny. Mówi się (mniej lub bardziej bezpośrednio) o wszechogarniającym charakterze prosumpcji i jej jednakowości niezależnie od miejsca implementacji. Badacze nie zauważają, że w różnych częściach globu rozwija się ona inaczej ? mamy do czynienia z różnym jej natężeniem oraz wielkością pod względem formy.
Szczegóły
Tytuł
Kultury prosumpcji
Podtytuł
O niemożności powstania globalnych i ponadpaństwowych społeczności fanów
Autor
Siuda Piotr
Wydawnictwo
Seria
Rok wydania
2012
Oprawa
Miękka
Ilość stron
296
Format
16.0x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788375453782
Rodzaj
Książka
EAN
9788375453782
Data premiery
2012-11-10
Kraj produkcji
PL
Producent
ASPRA-JR F.H.U.
Dodałeś produkt do koszyka
Kultury prosumpcji
45,00 zł
Recenzje