38.18
Książki
MT Biznes
Lean w biurze i usługach.
Przewodnik po zasadach szczupłego zarządzania w środowisku pozaprodukcyjnym.
Wydawnictwo:
MT Biznes
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
38,18 zł
Cena rekomendowana: 49,90 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Autor książki Lean w biurze i usługach, stawiając sobie za cel objaśnienie zastosowania metod Lean, wychodzi poza opis podstawowych narzędzi i skupia się na szczegółowym wyjaśnieniu kluczowych koncepcji szczupłego zarządzania w środowisku biurowym i usługowym. Książka zaczyna się od analizy zarządzania strumieniem wartości, a następnie przechodzi do takich zagadnień jak: praca standardowa, przepływ, zrównoważony system ssący oraz zarządzanie wizualne.
W książce znajdziemy omówienie podstawowych narzędzi Lean, włączając w to 5S oraz poka-yoke, czyli zapobieganie defektom. Autor rozkłada koncepcje Lean na części pierwsze, opisuje je w kontekście pozaprodukcyjnym i wyjaśnia czytelnikom, jak się je stosuje. Podając wiele przykładów, omawia komórki funkcyjne większości firm usługowych oraz obszary administracyjne zakładów produkcyjnych.
Korzystając z ponad dwudziestoletniego doświadczenia, autor przedstawia strategie wdrożeniowe oddzielnie dla każdej funkcji i działu w firmie. Przygląda się najczęstszym przeszkodom, na jakie mogą się natknąć czytelnicy wprowadzający Lean i podpowiada, jak sobie z nimi poradzić. Ponadto książka zawiera zbiór formularzy, tabel, list kontrolnych, wzorów i arkuszy, które pomogą każdemu zaczynającemu pracę z Lean.
Drew Locher w książce Lean w biurze i usługach prezentuje praktyczne sposoby, jak doskonalić procesy administracyjne i usługowe, aby zwiększać ich skuteczność i efektywność. Proponuje zestaw prostych i sprawdzonych narzędzi przy jednoczesnym kształtowaniu w organizacji kultury Lean Thinking. Zastosowanie nowoczesnego szczupłego spojrzenia na procesy administracyjne i usługowe to dziś istotny element zdobywania przewagi konkurencyjnej na rynku, a zarządzanie strumieniami wartości jest nie tylko możliwe, ale również konieczne. Polecam książkę, w której Drew Locher przedstawia sprawdzone przez wiele organizacji rozwiązania.
Jarosław Siarkiewicz
Prezes Zarządu
Akademia Białego Kruka Sp. z o.o.
OPINIE
Prosty poradnik, który pomoże liderom w przeprowadzeniu transformacji niosącej korzyści im samych, ich pracownikom oraz procesom.
Glenn Marshall, Nortrop Grumman Shipbuilding
Drew jest jednym z niewielu praktyków, którzy naprawdę rozumieją różnicę pomiędzy szczupłym przedsiębiorstwem a szczupłą produkcją.
Bill Beer, Wenger Corporation
Napisany prostym językiem przewodnik po tym, jak dokonać transformacji w biurze i usługach, tak aby organizacje stały się bardziej efektywne i wydajne. Gorąco polecam.
Mike Robinson, menedżer, Corning Cable Systems
Jasne i precyzyjne metody stosowania szczupłego myślenia w procesach wspierających i administracyjnych, które sprawdzają się w prawie każdej branży. ...() Szczerze polecam tę książkę.
Brian Maskell, BMA Inc.
Książka Lochera to jest to! Każde kluczowe narzędzie Lean omówione jest wystarczająco prosto, aby zrozumiał je laik, a jednocześnie dostatecznie szczegółowo, aby skorzystał z uwag również doświadczony praktyk Lean.
Allan R. Coletta, siemens Healthcare Diagnostics, Inc.
W książce znajdziemy omówienie podstawowych narzędzi Lean, włączając w to 5S oraz poka-yoke, czyli zapobieganie defektom. Autor rozkłada koncepcje Lean na części pierwsze, opisuje je w kontekście pozaprodukcyjnym i wyjaśnia czytelnikom, jak się je stosuje. Podając wiele przykładów, omawia komórki funkcyjne większości firm usługowych oraz obszary administracyjne zakładów produkcyjnych.
Korzystając z ponad dwudziestoletniego doświadczenia, autor przedstawia strategie wdrożeniowe oddzielnie dla każdej funkcji i działu w firmie. Przygląda się najczęstszym przeszkodom, na jakie mogą się natknąć czytelnicy wprowadzający Lean i podpowiada, jak sobie z nimi poradzić. Ponadto książka zawiera zbiór formularzy, tabel, list kontrolnych, wzorów i arkuszy, które pomogą każdemu zaczynającemu pracę z Lean.
Drew Locher w książce Lean w biurze i usługach prezentuje praktyczne sposoby, jak doskonalić procesy administracyjne i usługowe, aby zwiększać ich skuteczność i efektywność. Proponuje zestaw prostych i sprawdzonych narzędzi przy jednoczesnym kształtowaniu w organizacji kultury Lean Thinking. Zastosowanie nowoczesnego szczupłego spojrzenia na procesy administracyjne i usługowe to dziś istotny element zdobywania przewagi konkurencyjnej na rynku, a zarządzanie strumieniami wartości jest nie tylko możliwe, ale również konieczne. Polecam książkę, w której Drew Locher przedstawia sprawdzone przez wiele organizacji rozwiązania.
Jarosław Siarkiewicz
Prezes Zarządu
Akademia Białego Kruka Sp. z o.o.
OPINIE
Prosty poradnik, który pomoże liderom w przeprowadzeniu transformacji niosącej korzyści im samych, ich pracownikom oraz procesom.
Glenn Marshall, Nortrop Grumman Shipbuilding
Drew jest jednym z niewielu praktyków, którzy naprawdę rozumieją różnicę pomiędzy szczupłym przedsiębiorstwem a szczupłą produkcją.
Bill Beer, Wenger Corporation
Napisany prostym językiem przewodnik po tym, jak dokonać transformacji w biurze i usługach, tak aby organizacje stały się bardziej efektywne i wydajne. Gorąco polecam.
Mike Robinson, menedżer, Corning Cable Systems
Jasne i precyzyjne metody stosowania szczupłego myślenia w procesach wspierających i administracyjnych, które sprawdzają się w prawie każdej branży. ...() Szczerze polecam tę książkę.
Brian Maskell, BMA Inc.
Książka Lochera to jest to! Każde kluczowe narzędzie Lean omówione jest wystarczająco prosto, aby zrozumiał je laik, a jednocześnie dostatecznie szczegółowo, aby skorzystał z uwag również doświadczony praktyk Lean.
Allan R. Coletta, siemens Healthcare Diagnostics, Inc.
Szczegóły
Tytuł
Lean w biurze i usługach.
Podtytuł
Przewodnik po zasadach szczupłego zarządzania w środowisku pozaprodukcyjnym.
Autor
Wydawnictwo
Rok wydania
2012
Oprawa
Miękka ze skrzydełkami
Ilość stron
230
Format
16.0x23.0cm
Języki
polski
ISBN
9788377461853
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Gasper Dorota
Tytuł oryginału
LEAN OFFICE AND SERVICE SIMPLIFIED: The Definitive How-To Guide
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788377461853
Data premiery
2012-05-24
Dodałeś produkt do koszyka
Lean w biurze i usługach.
38,18 zł
Recenzje