21.99
Książki
Universitas
Leksykon konwergencji mediów
Wydawnictwo:
Universitas
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
21,99 zł
Cena rekomendowana: 34,90 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Konwergencja jest wciąż w sposób coraz bardziej intensywny obecna w praktyce medialnej i życiu użytkowników mediów. Niniejsza publikacja ma za zadanie zebrać i wyjaśnić najważniejsze pojęcia i terminy oraz relacje między nimi, naświetlić znaczenie powiązanych z konwergencją zagadnień, a także zilustrować (dosłownie i w przenośni) złożoną naturę konwergencji. Wyłaniające się z analizy dotychczasowych badań bogactwo znaczeń wymusza uporządkowanie, przypisanie poszczególnych kategorii określonym porządkom i określenie łączących je związków. Konwergencja jest koncepcją teoretyczną, lecz zarazem i biznesowo-administracyjną, co powoduje namnożenie różnych ujęć. Konwergencja jest niejednoznaczna, według niektórych dyskusyjna. Dlatego w leksykonie obok haseł zamieszczono ilustracje. To właśnie artystyczne ujęcia i interpretacje pozwalają jeszcze lepiej zilustrować tak złożoną, niekiedy sprzeczną naturę konwergencji.
Szczegóły
Wydanie
1
Rok wydania
2015
Oprawa
Miękka ze skrzydełkami
Ilość stron
96
Format
14.0x20.5cm
Języki
polski
ISBN
9788324227273
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788324227273
Dodałeś produkt do koszyka
Leksykon konwergencji mediów
21,99 zł
Recenzje