27.4
Książki
ATLA2
Leksykon marketingu politycznego
Wydawnictwo:
ATLA2
Oprawa: Miękka
Opis
W leksykonie znalazły się hasła szczególnie ważne dla marketingu politycznego, wymagały one wyjaśnienia szeregu różnych kwestii związanych z funkcjonowaniem politycznego rynku. Niektóre hasła nie należą bezpośrednio do obszaru marketingu politycznego. Stanowią jednak ważne oparcie dla teorii marketingu politycznego, dalszych badań w tym zakresie. W kilku biogramach ukazałem naukowców myślicieli, których twórczość i działalność polityczna związana była i jest m.in z marketingiem politycznym. Jerzy Muszyński
Szczegóły
Wydanie
1
Rok wydania
2001
Oprawa
Miękka
Ilość stron
246
Format
14.0x20.0cm
Języki
polski
ISBN
8388555502
Rodzaj
Książka
EAN
9788388555503
Kraj produkcji
PL
Producent
Wrocławskie Wydawnictwo Naukowe atla2 Mariola Patla
Dodałeś produkt do koszyka

Leksykon marketingu politycznego
27,40 zł
Recenzje