32.31
Książki
SBP
Leksykon zarządzania i marketingu w bibliotekoznawstwie
Wydawnictwo:
SBP
Oprawa: Miękka
Opis
W ostatnich latach tematyka marketingu i zarządzania stała się jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się obszarów badawczych w dyscyplinie, jaką jest bibliotekoznawstwo i informacja naukowa. O dużej popularności tej tematyki świadczy jej stała obecność na konferencjach naukowych oraz znacząca i stale rosnąca liczba publikacji z tego zakresu. Jest ona także uwzględniona w ofercie dydaktycznej większości placówek kształcących bibliotekarzy. Implikuje to proces pojawiania się nowego słownictwa oraz adaptowania terminów z zakresu organizacji i zarządzania do potrzeb bibliotekoznawstwa. Można jednak zauważyć, że przy stosunkowo dużej liczbie publikacji poświęconej określonym problemom zarządzania bibliotekami i stosowaniu przez nie narzędzi marketingowych, stanowczo brakuje prób uporządkowania sfery semantycznej i syntezy dotychczasowego dorobku terminologicznego w tej dziedzinie. Niniejsza publikacja stanowi próbę wypełnienia tej luki. Adresowana jest do pracowników naukowych, kierowników i pracowników bibliotek oraz studentów, którzy spotykają się na co dzień z wieloma koncepcjami i pojęciami z zakresu zarządzania i marketingu bibliotecznego.
Szczegóły
Tytuł
Leksykon zarządzania i marketingu w bibliotekoznawstwie
Autor
Wydawnictwo
Rok wydania
2019
Oprawa
Miękka
Ilość stron
292
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788365741172
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788365741172
Dodałeś produkt do koszyka
Leksykon zarządzania i marketingu w bibliotekoznawstwie
32,31 zł
Recenzje