loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
38.19 Pedagogika Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego

Lifelong learning w wersji short z doświadczeń Uniwersytetu Dziecięcego

Przemysław Pluskota

,

Joanna Rzempała

,

Małgorzata Skweres-Kuchta

Opis

Tematyka niniejszej monografii jest aktualna ze względu na gospodarcze i społeczne konsekwencje deficytu wiedzy oraz świadomości ekonomicznej i finansowej społeczeństwa. Braki te sprzyjają popełnianiu błędów, bardzo często mających daleko idące konsekwencje i przekładających się na realne problemy społeczne i gospodarcze. Nieodległa przeszłość najlepiej ukazuje deficyt wiedzy, konsekwencją czego były błędne wybory w zakresie nabywania nieadekwatnych do celów, potrzeb i możliwości klientów aktywów finansowych. Również zaciąganie długoterminowych zobowiązań opartych na zmiennych, nie do końca dających się przewidzieć parametrach, czy nabywanie instrumentów pochodnych świadczą o konieczności podniesienia zarówno wiedzy, jak i kompetencji ekonomiczno-finansowych społeczeństwa. Unikaniu popełniania powyższych błędów sprzyja kształtowanie postaw, wiedzy i świadomości ekonomicznej oraz finansowej. Procesowi temu powinny być poddawane dzieci już w wieku przedszkolnym. Koncepcja lifelong learning (LLL) niejako naturalnie kojarzona jest z edukacją po edukacji, czyli dokształcaniem po okresie obowiązku szkolnego, szkoły ponadpodstawowej czy studiów. W tym opracowaniu autorzy nieco przewrotnie na pierwszy plan zarządzania kompetencjami w ramach LLL wysuwają edukację dzieci i młodzieży - takie uczenie się przez całe życie w wersji short. Chcą w ten sposób podkreślić wagę edukacji realizowanej poza szkołą, a w zasadzie równolegle ze szkołą, komplementarnie względem treści szkolnych programów nauczania. Skoncentrowali się na szczególnej formie edukacji pozaformalnej, tj. na uniwersytetach dziecięcych. To stosunkowo młody twór, nie do końca zdefiniowany, w Polsce rozwijany w ostatniej dekadzie, w Europie od 2002 roku. Z wprowadzenia

Szczegóły

Tytuł
Lifelong learning w wersji short z doświadczeń Uniwersytetu Dziecięcego
Autor
Przemysław Pluskota , Joanna Rzempała , Małgorzata Skweres-Kuchta
Wydanie
1
Rok wydania
2021
Oprawa
Miękka
Ilość stron
97
Języki
polski
ISBN
9788379724093
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788379724093

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
Dodałeś produkt do koszyka
Lifelong learning w wersji short z doświadczeń Uniwersytetu Dziecięcego - Przemysław Pluskota, Joanna Rzempała, Małgorzata Skweres-Kuchta
Lifelong learning w wersji short z doświadczeń Uniwersytetu Dziecięcego
Przemysław Pluskota, Joanna Rzempała, Małgorzata Skweres-Kuchta
38,19 zł
Przejdź do koszyka
38,19 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO