31.5
Książki
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Lobbing w strategiach przedsiębiorstw
Pięć ciekawych analiz przypadków
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Oprawa: Miękka
Opis
Czym naprawdę jest lobbing? Na czym polega jego rola w zarządzaniu firmą? Należy już skończyć z jakże nietrafnym postrzeganiem tego zjawiska, często traktowanego w Polsce jako przejaw patologii życia gospodarczego.
Autorka przedstawiła pięć przypadków kampanii lobbingowych w różnych sektorach gospodarczych i w różnych krajach. Ukazała mechanizmy współczesnego lobbingu i jego siłę w kształtowaniu oraz realizacji strategii rozwojowych i rynkowych przedsiębiorstw.
Niniejsza publikacja będzie zapewne ciekawą i pożyteczną lekturą dla menadżerów. Ponadto może z powodzeniem służyć jako literatura uzupełniająca do przedmiotów: zarządzanie strategiczne oraz zarządzanie międzynarodowe na kierunku zarządzanie oraz jako materiał pomocniczy dla studentów ekonomii.
Jest to jedna nielicznych książek na krajowym rynku tak wnikliwie i szczegółowo ukazujących mechanizm lobbingu. (Z recenzji prof. dr. hab. inż. Andrzeja Matczewskiego)
Autorka przedstawiła pięć przypadków kampanii lobbingowych w różnych sektorach gospodarczych i w różnych krajach. Ukazała mechanizmy współczesnego lobbingu i jego siłę w kształtowaniu oraz realizacji strategii rozwojowych i rynkowych przedsiębiorstw.
Niniejsza publikacja będzie zapewne ciekawą i pożyteczną lekturą dla menadżerów. Ponadto może z powodzeniem służyć jako literatura uzupełniająca do przedmiotów: zarządzanie strategiczne oraz zarządzanie międzynarodowe na kierunku zarządzanie oraz jako materiał pomocniczy dla studentów ekonomii.
Jest to jedna nielicznych książek na krajowym rynku tak wnikliwie i szczegółowo ukazujących mechanizm lobbingu. (Z recenzji prof. dr. hab. inż. Andrzeja Matczewskiego)
Szczegóły
Tytuł
Lobbing w strategiach przedsiębiorstw
Podtytuł
Pięć ciekawych analiz przypadków
Autor
Sławik Anna
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2009
Oprawa
Miękka
Ilość stron
114
Format
16.0x23.0cm
Języki
polski
ISBN
978-83-233-2706-6
Rodzaj
Książka
EAN
9788323327066
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Dodałeś produkt do koszyka

Lobbing w strategiach przedsiębiorstw
31,50 zł
Recenzje