32.2
Książki
Oficyna Wydawnicza Aspra
Logistyka i administrowanie w mediach.
Zarządzanie Big Data
Wydawnictwo:
Oficyna Wydawnicza Aspra
Oprawa: Miękka
32,20 zł
Cena rekomendowana: 35,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Tom 39. serii "Media początku XXI wieku".Obserwując rzeczywistość trudno nie zauważyć siły i zasięgu oddziaływania Internetu i jego wpływu na kształtowanie postaw, zachowań i decyzji człowieka. Wszechobecna cyfryzacja stała się dominującym czynnikiem warunkującym rozwój świata. Społeczna akceptacja tego zjawiska przyczyniła się do użytkowania sieci w każdym elemencie naszego funkcjonowania. Określenie ?wyguglować? utrwaliło się w słowniku komunikacji międzyludzkiej. Za określeniem tym kryje się szereg działań warunkujących wiedzę, opinie i emocje na wybrany temat.Ogólnodostępność sieci i zapotrzebowanie na nią, będące wynikiem stałego jej użytkowania, zaowocowało powstaniem gór informacji stanowiących zasoby cyfrowe. Kluczem do sukcesu każdej firmy jest umiejętne i właściwe weryfikowanie i analiza ogromnych zasobów informacyjnych sieci Big Data, stanowiące źródło wiedzy i prognoz. Istotne jest dlatego, poprawne wyodrębnianie, segmentowanie i analizowanie atrybutów (bywających sentymentami) oscylujących wokół badanegosłowa ? słupa.
Szczegóły
Tytuł
Logistyka i administrowanie w mediach.
Podtytuł
Zarządzanie Big Data
Wydawnictwo
Rok wydania
2019
Oprawa
Miękka
Ilość stron
154
Języki
polski
ISBN
9788375459524
Redakcja
Opolska-Bielańska Agata
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788375459524
Dodałeś produkt do koszyka
Logistyka i administrowanie w mediach.
32,20 zł
Recenzje