116.39
Multimedia
Komlogo
Logopedyczne Zabawy cz.1 Sz, ż, cz, dż (program)
Wydawnictwo:
Komlogo
Oprawa: pudełko
116,39 zł
Cena rekomendowana: 120,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Opis
"Podpisz i powiedz" - ćwiczenia zawarte w programie są pomocne szczególnie przy utrwalaniu głoski w wyrazach (w różnych pozycjach). Program polecany jest dla dzieci posiadających umiejętność czytania. Zadanie dziecka polega na wybieraniu kolejnych liter i układaniu podpisu do pokazanego na ekranie obrazka. Litery układa się przy pomocy kursora myszy (metodą przeciągnij i upuść).
Z każdą planszą zintegrowany jest dźwięk informujący o poprawnym, bądź błędnym ułożeniu podpisu pod obrazkiem. W przypadku dobrze ułożonego wyrazu i wzrokowym utrwaleniu jego obrazu graficznego, dziecko proszone jest o powtórzenie jego nazwy (utrwalenie wzorca słuchowego). Następnie ekran komputera zastyga, a terapeuta ma możliwość przeanalizowania obrazka, ponownego wypowiedzenia jego nazwy itd.
Jeżeli dziecko w trakcie pracy dostrzeże pomyłkę, może usunąć błędnie wpisaną literę, przenosząc ją w dowolne miejsce na ekranie i uzupełnić kratkę literą poprawną.
Przejście do kolejnego ćwiczenia następuje po naciśnięciu przycisku Dalej.
Naciśnięcie przycisku Wstecz powoduje przejście do poprzedniego zadania.
W przypadku źle ułożonego podpisu pod obrazkiem, głos z komputera prosi o ponowne ułożeniu podpisu. Jeżeli dziecko kilkakrotnie źle ułoży podpis pod obrazkiem może skorzystać z przycisku Pomoc.
Po zakończeniu gry na ekranie pojawia się okienko Statystyka, które informuje o czasie gry, ilości błędnych lub poprawnych odpowiedzi i korzystaniu z pomocy. W okienku tym znajdują się dwa przyciski: Dalej pozwala na rozpoczęcie gry od początku, oraz Stop kończy ćwiczenia w danym programie.
Z każdą planszą zintegrowany jest dźwięk informujący o poprawnym, bądź błędnym ułożeniu podpisu pod obrazkiem. W przypadku dobrze ułożonego wyrazu i wzrokowym utrwaleniu jego obrazu graficznego, dziecko proszone jest o powtórzenie jego nazwy (utrwalenie wzorca słuchowego). Następnie ekran komputera zastyga, a terapeuta ma możliwość przeanalizowania obrazka, ponownego wypowiedzenia jego nazwy itd.
Jeżeli dziecko w trakcie pracy dostrzeże pomyłkę, może usunąć błędnie wpisaną literę, przenosząc ją w dowolne miejsce na ekranie i uzupełnić kratkę literą poprawną.
Przejście do kolejnego ćwiczenia następuje po naciśnięciu przycisku Dalej.
Naciśnięcie przycisku Wstecz powoduje przejście do poprzedniego zadania.
W przypadku źle ułożonego podpisu pod obrazkiem, głos z komputera prosi o ponowne ułożeniu podpisu. Jeżeli dziecko kilkakrotnie źle ułoży podpis pod obrazkiem może skorzystać z przycisku Pomoc.
Po zakończeniu gry na ekranie pojawia się okienko Statystyka, które informuje o czasie gry, ilości błędnych lub poprawnych odpowiedzi i korzystaniu z pomocy. W okienku tym znajdują się dwa przyciski: Dalej pozwala na rozpoczęcie gry od początku, oraz Stop kończy ćwiczenia w danym programie.
Kraj produkcji: Polska
Ostrzeżenia:
NIE
NIE
Producent:
KOMLOGO PIOTR GRUBA
PSZENNA 2
44-109 GLIWICE (Polska)
tel: 504245737
email: [email protected]
Szczegóły
Tytuł
Logopedyczne Zabawy cz.1 Sz, ż, cz, dż (program)
Wydawnictwo
Rok wydania
2019
Oprawa
pudełko
Format
13,5x18,5 cm
ISBN
5900238480009
Rodzaj
Multimedia
Stan
Nowy
EAN
5900238480009
Dodałeś produkt do koszyka

Logopedyczne Zabawy cz.1 Sz, ż, cz, dż (program)
116,39 zł
Recenzje