loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
59.9 Książki MT Biznes

Lojalność 3.0
Jak zrewolucjonizować zaangażowanie klientów i pracowników dzięki BIG DATA i GRYWALIZACJI

Rajat Paharia

Wydawnictwo: MT Biznes
Oprawa: Twarda z obwolutą

Opis

"Sekret zdobycia lojalności! Pomimo swej początkowej rewolucyjności programy lojalnościowe, stworzone po to, by wyróżnić produkty na rynku, szybko straciły na oryginalności. A mimo to każdego roku wydaje się na nie miliardy, choć skazane są na porażkę. Jak się okazuje, owe programy wcale nie przyczyniają się do długoterminowej lojalności. Jak tylko pojawia się lepsza oferta, klient skwapliwie z niej korzysta. Czy możemy go za to winić Bunchball, firma pionierska i innowacyjna w obszarze grywalizacji, jest lata świetlne dalej w swoim rozumieniu lojalności i wykorzystania jej do rozwijania oraz zwiększania zysków. Skupiając się nie tylko na klientach, ale również na pracownikach i partnerach, Bunchball wykorzystuje ekonomię behawioralną, potęgę danych, media społecznościowe oraz grywalizację, aby zbudować trwałą lojalność każdej jednostki, od której zależy sukces przedsiębiorstwa. W książce Lojalność 3.0 założyciel Bunchball, Rajat Paharia, opisuje metody zyskania na konkurencyjności. Paharia tłumaczy, w jaki sposób zbudować system napędzany ludzką motywacją i technologią cyfrową, który będzie stymulował stałe uczucie przywiązania i zaangażowania wśród klientów, pracowników i partnerów.
Lojalność 3.0 uzbroi Cię w niezbędną wiedzę do zbudowania programu lojalnościowego, dzięki któremu twoja firma zyska przewagę na rynku. Dzięki tej książce między innymi: zapoznasz się z fundamentami strategii osiągnięcia długoterminowej lojalności, czyli motywacją; potęgą danych oraz grywalizacją; zrozumiesz jak stymulować zaangażowanie, naukę i rozwijanie umiejętności na podstawie studium przypadku dotyczącego najbardziej innowacyjnych przedsiębiorstw, które już stosują metody Lojalności 3.0; krok po kroku przejdziesz przez proces planowania, projektowania, budowania i optymalizacji twojego programu lojalnościowego.
Pora porzucić tradycyjne programy i zacząć traktować swoich interesariuszy poważnie, aby oni również zaczęli traktować poważnie twoją firmę. Lojalność 3.0 to powiew świeżości, na który czekałeś. Gdy zdołasz zyskać prawdziwą lojalność wśród klientów, pracowników i partnerów biznesowych, osiągniesz trwałą przewagę konkurencyjną i wygrasz na rynku.

Szczegóły

Tytuł
Lojalność 3.0
Podtytuł
Jak zrewolucjonizować zaangażowanie klientów i pracowników dzięki BIG DATA i GRYWALIZACJI
Autor
Rajat Paharia
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2014
Oprawa
Twarda z obwolutą
Ilość stron
260
Format
15.8x23.3cm
Języki
polski
ISBN
9788377466285
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Gasper Dorota
Tytuł oryginału
Loyalty 3.0: How to Revolutionize Customer and Employee Engagement with BIG DATA and GAMIFICATION
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788377466285
Data premiery
2014-10-23

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
Dodałeś produkt do koszyka
Lojalność 3.0 - Rajat Paharia
Lojalność 3.0
Rajat Paharia
59,90 zł
Przejdź do koszyka
59,90 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO