59.9
Książki
MT Biznes
Lojalność 3.0
Jak zrewolucjonizować zaangażowanie klientów i pracowników dzięki BIG DATA i GRYWALIZACJI
Wydawnictwo:
MT Biznes
Oprawa: Twarda z obwolutą
Opis
"Sekret zdobycia lojalności! Pomimo swej początkowej rewolucyjności programy lojalnościowe, stworzone po to, by wyróżnić produkty na rynku, szybko straciły na oryginalności. A mimo to każdego roku wydaje się na nie miliardy, choć skazane są na porażkę. Jak się okazuje, owe programy wcale nie przyczyniają się do długoterminowej lojalności. Jak tylko pojawia się lepsza oferta, klient skwapliwie z niej korzysta. Czy możemy go za to winić Bunchball, firma pionierska i innowacyjna w obszarze grywalizacji, jest lata świetlne dalej w swoim rozumieniu lojalności i wykorzystania jej do rozwijania oraz zwiększania zysków. Skupiając się nie tylko na klientach, ale również na pracownikach i partnerach, Bunchball wykorzystuje ekonomię behawioralną, potęgę danych, media społecznościowe oraz grywalizację, aby zbudować trwałą lojalność każdej jednostki, od której zależy sukces przedsiębiorstwa. W książce Lojalność 3.0 założyciel Bunchball, Rajat Paharia, opisuje metody zyskania na konkurencyjności. Paharia tłumaczy, w jaki sposób zbudować system napędzany ludzką motywacją i technologią cyfrową, który będzie stymulował stałe uczucie przywiązania i zaangażowania wśród klientów, pracowników i partnerów.
Lojalność 3.0 uzbroi Cię w niezbędną wiedzę do zbudowania programu lojalnościowego, dzięki któremu twoja firma zyska przewagę na rynku. Dzięki tej książce między innymi: zapoznasz się z fundamentami strategii osiągnięcia długoterminowej lojalności, czyli motywacją; potęgą danych oraz grywalizacją; zrozumiesz jak stymulować zaangażowanie, naukę i rozwijanie umiejętności na podstawie studium przypadku dotyczącego najbardziej innowacyjnych przedsiębiorstw, które już stosują metody Lojalności 3.0; krok po kroku przejdziesz przez proces planowania, projektowania, budowania i optymalizacji twojego programu lojalnościowego.
Pora porzucić tradycyjne programy i zacząć traktować swoich interesariuszy poważnie, aby oni również zaczęli traktować poważnie twoją firmę. Lojalność 3.0 to powiew świeżości, na który czekałeś. Gdy zdołasz zyskać prawdziwą lojalność wśród klientów, pracowników i partnerów biznesowych, osiągniesz trwałą przewagę konkurencyjną i wygrasz na rynku.
Lojalność 3.0 uzbroi Cię w niezbędną wiedzę do zbudowania programu lojalnościowego, dzięki któremu twoja firma zyska przewagę na rynku. Dzięki tej książce między innymi: zapoznasz się z fundamentami strategii osiągnięcia długoterminowej lojalności, czyli motywacją; potęgą danych oraz grywalizacją; zrozumiesz jak stymulować zaangażowanie, naukę i rozwijanie umiejętności na podstawie studium przypadku dotyczącego najbardziej innowacyjnych przedsiębiorstw, które już stosują metody Lojalności 3.0; krok po kroku przejdziesz przez proces planowania, projektowania, budowania i optymalizacji twojego programu lojalnościowego.
Pora porzucić tradycyjne programy i zacząć traktować swoich interesariuszy poważnie, aby oni również zaczęli traktować poważnie twoją firmę. Lojalność 3.0 to powiew świeżości, na który czekałeś. Gdy zdołasz zyskać prawdziwą lojalność wśród klientów, pracowników i partnerów biznesowych, osiągniesz trwałą przewagę konkurencyjną i wygrasz na rynku.
Szczegóły
Tytuł
Lojalność 3.0
Podtytuł
Jak zrewolucjonizować zaangażowanie klientów i pracowników dzięki BIG DATA i GRYWALIZACJI
Autor
Rajat Paharia
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2014
Oprawa
Twarda z obwolutą
Ilość stron
260
Format
15.8x23.3cm
Języki
polski
ISBN
9788377466285
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Gasper Dorota
Tytuł oryginału
Loyalty 3.0: How to Revolutionize Customer and Employee Engagement with BIG DATA and GAMIFICATION
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788377466285
Data premiery
2014-10-23
Dodałeś produkt do koszyka
Lojalność 3.0
59,90 zł
Recenzje