40.01
Książki
Difin
Lojalność klienta a rozwój organizacji
Wydawnictwo:
Difin
Oprawa: Miękka
Opis
Książka Lojalność klienta a rozwój organizacji zawiera niezwykle interesujące studium klienta jako głównego uczestnika rynku oraz celu i tworzywa kreującego każdą organizację. W syntetycznym ujęciu treść książki odpowiada na istotne pytanie: jak badać i kształtować lojalność klienta w procesie wymiany wartości między nim a organizacjąAutorzy prezentują w niej dogłębną charakterystykę nowoczesnych modeli pomiaru satysfakcji i lojalności klienta, proponują własny model opisujący obustronne relacje w zintegrowanym układzie przedsiębiorstwoklient, a następnie poddają go empirycznej weryfikacji w wybranym sektorze usług bankowych. Cechą, która odróżnia omawianą pozycję od innych książek zajmujących się podobną problematyką jest autorska formuła zestawienia dwóch perspektyw, klienta i organizacji, w jedną, wzajemnie przenikającą się płaszczyznę rozważań. Klient został tu przedstawiony jako kluczowy zasób organizacji, warunkujący jej rozwój i stanowiący punkt wyjścia w procesie diagnozowania rozwiązań wewnątrzorganizacyjnych oraz wszelkich działań o charakterze kierowniczo-zarządczym. Wykazanie zasadniczej roli klienta w budowaniu doskonałości biznesowej przedsiębiorstwa dostarcza głównego argumentu na to, że oferowana książka będzie przydatna dla szerokiego grona osób związanych z tematyką marketingu oraz zarządzania zarówno studentów, praktyków biznesowych, jak i środowisk naukowych.
Szczegóły
Tytuł
Lojalność klienta a rozwój organizacji
Autor
Skowron Stanisław
, Skowron Łukasz
Wydawnictwo
Rok wydania
2012
Oprawa
Miękka
Ilość stron
176
Format
15.5x23.0cm
Języki
polski
ISBN
9788376416878
Rodzaj
Książka
EAN
9788376416878
Data premiery
2012-09-04
Kraj produkcji
PL
Producent
Difin sp. z o.o.
Dodałeś produkt do koszyka

Lojalność klienta a rozwój organizacji
40,01 zł
Recenzje