34.1
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Lojalność klientów Modele motywacja i pomiar
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Miękka
Opis
Podręcznik dla studentów wyższych lat ekonomii oraz zarządzania i marketingu do wykładów specjalistycznych dotyczących zachowań konsumentów i budowy programów lojalnościowych oraz koncepcji marketingu indywidualnego. Może również być przydatny praktykom kształtującym strategię marketingową i programy lojalnościowe w swoich firmach. Zawiera najnowszą, usystematyzowaną wiedzę o lojalności klientów, jej typach, prawidłowościach i uwarunkowaniach. Autorzy przedstawiają zarówno podstawy teoretyczne, jak i liczne przykłady rozwiązań stosowanych w praktyce.W książce omówiono kolejno: * istotę i rodzaje lojalności, * modele lojalności, * motywacje klientów, * typologię lojalności, * dynamikę zmian postaw klientów, * pomiar lojalności.Praca ma zarówno wysokie walory merytoryczne, jak i praktyczne. Autorzy prezentują bowiem najnowszą wiedzę, opartą na literaturze światowej, popartą licznymi przykładami z życia gospodarczego. Każdy rozdział kończą pytania kontrolne. Podręcznik zawiera również bogatą bibliografię i indeks rzeczowy.
Szczegóły
Tytuł
Lojalność klientów Modele motywacja i pomiar
Autor
Urban Wiesław
, Siemieniako Dariusz
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2008
Oprawa
Miękka
Ilość stron
152
Format
16.6x23.6cm
Języki
polski
ISBN
9788301154912
Rodzaj
Książka
EAN
978830115491201
Data premiery
2008-07-02
Kraj produkcji
PL
Producent
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
Dodałeś produkt do koszyka

Lojalność klientów Modele motywacja i pomiar
34,10 zł
Recenzje