64.52
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Lojalność klientów
Modele, motywacja i pomiar
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Miękka
Opis
Podręcznik dla studentów wyższych lat ekonomii oraz zarządzania i marketingu do wykładów specjalistycznych dotyczących zachowań konsumentów i budowy programów lojalnościowych oraz koncepcji marketingu indywidualnego. Może również być przydatny praktykom kształtującym strategię marketingową i programy lojalnościowe w swoich firmach. Zawiera najnowszą, usystematyzowaną wiedzę o lojalności klientów, jej typach, prawidłowościach i uwarunkowaniach. Autorzy przedstawiają zarówno podstawy teoretyczne, jak i liczne przykłady rozwiązań stosowanych w praktyce.W książce omówiono kolejno:* istotę i rodzaje lojalności,* modele lojalności,* motywacje klientów,* typologię lojalności,* dynamikę zmian postaw klientów,* pomiar lojalności.Praca ma zarówno wysokie walory merytoryczne, jak i praktyczne. Autorzy prezentują bowiem najnowszą wiedzę, opartą na literaturze światowej, popartą licznymi przykładami z życia gospodarczego. Każdy rozdział kończą pytania kontrolne. Podręcznik zawiera również bogatą bibliografię i indeks rzeczowy.
Kraj produkcji: PL
Szczegóły
Tytuł
Lojalność klientów
Podtytuł
Modele, motywacja i pomiar
Autor
Wiesław Urban
, Dariusz Siemieniako
Wydawnictwo
Temat
Wydanie
1
Rok wydania
2018
Oprawa
Miękka
Ilość stron
150
Format
16.5x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788301154912
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788301154912
Kraj produkcji
PL
Producent
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
Dodałeś produkt do koszyka

Lojalność klientów
64,52 zł
Recenzje