61.59
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Lojalność klientów
Modele, motywacja i pomiar
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Miękka
Opis
Podręcznik dla studentów wyższych lat ekonomii oraz zarządzania i marketingu do wykładów specjalistycznych dotyczących zachowań konsumentów i budowy programów lojalnościowych oraz koncepcji marketingu indywidualnego. Może również być przydatny praktykom kształtującym strategię marketingową i programy lojalnościowe w swoich firmach. Zawiera najnowszą, usystematyzowaną wiedzę o lojalności klientów, jej typach, prawidłowościach i uwarunkowaniach. Autorzy przedstawiają zarówno podstawy teoretyczne, jak i liczne przykłady rozwiązań stosowanych w praktyce.W książce omówiono kolejno:* istotę i rodzaje lojalności,* modele lojalności,* motywacje klientów,* typologię lojalności,* dynamikę zmian postaw klientów,* pomiar lojalności.Praca ma zarówno wysokie walory merytoryczne, jak i praktyczne. Autorzy prezentują bowiem najnowszą wiedzę, opartą na literaturze światowej, popartą licznymi przykładami z życia gospodarczego. Każdy rozdział kończą pytania kontrolne. Podręcznik zawiera również bogatą bibliografię i indeks rzeczowy.
Szczegóły
Tytuł
Lojalność klientów
Podtytuł
Modele, motywacja i pomiar
Autor
Wydawnictwo
Temat
Wydanie
1
Rok wydania
2018
Oprawa
Miękka
Ilość stron
150
Format
16.5x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788301154912
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788301154912
Dodałeś produkt do koszyka
Lojalność klientów
61,59 zł
Recenzje