24.9
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Magia Harry'ego Pottera
kreowanie globalnej marki
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Miękka
Opis
Książka pomocnicza do przedmiotu Zarządzanie marką oraz innych przedmiotów związanych z marketingiem, zawierająca opis i analizę procesu kreowania marki, na przykładzie Harry'ego Pottera, która odniosła niekwestionowany, "magiczny" sukces na świecie. Jest to ciekawie, z humorem, a jednocześnie profesjonalnie opracowane studium przypadku, które stanowi znakomity materiał dydaktyczny dla studentów marketingu. Autor, ukazując drogę dojścia do sukcesu marki "Harry Potter", umiejętnie odkrywa kolejne, coraz bardziej wyrafinowane warstwy działań marketingowych, które przyczyniły się do osiągnięcia sukcesu. Przedstawia również analizę porównawczą z innymi globalnymi markami. Książka stanowi doskonały podręcznik nowoczesnego pozycjonowania marki nie tylko na rynku, ale przede wszystkim w świadomości nabywców, przy użyciu niestandardowych form komunikacji marketingowej.
Szczegóły
Tytuł
Magia Harry'ego Pottera
Podtytuł
kreowanie globalnej marki
Autor
Brown Stephen<br />
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2008
Oprawa
Miękka
Ilość stron
158
Format
14.0x20.0cm
Języki
polski
ISBN
9788301156213
Rodzaj
Książka
EAN
978830115621301
Data premiery
2008-11-05
Kraj produkcji
PL
Producent
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
Dodałeś produkt do koszyka
Magia Harry'ego Pottera
24,90 zł
Recenzje