Magia i Myszy: Serce Glorma
Wiek: 7+
Zapłać za 30 dni
Opis
Książę Collin i jego mysi przyjaciele, po długich bojach, pokonali w końcu złą czarownicę Vanestrę. Myśleli, że zło na zawsze wygnane zostało z zamku. Niestety, w najgłębszych i najciemniejszych komnatach, coś czego nie powinno tam być przemyka wśród cieni. Mroczna i złowroga obecność knuje intrygę, która na zawsze może zaważyć na historii bohaterskich gryzoni!
Magia i Myszy: Serce Glorma, to długo wyczekiwany dodatek do bestsellerowej gry przygodowej, w której gracze prowadzą dzielną kompanię myszy przez rozliczne przeszkody i niebezpieczeństwa. W dodatku znajdziecie mnóstwo nowych elementów, które pozwolą wam jeszcze dłużej cieszyć się tą doskonałą grą.
Historia Serca Glorma rozpoczyna się dokładnie w momencie, w którym zakończyła się ta znana wam z kart księgi opowieści do podstawowej wersji Magii i Myszy! Będziecie mogli ponownie wcielić się w swoich ulubionych bohaterów: odważnego Collina, nieustępliwego Neza czy Filcha i stawić czoła zupełnie nowemu, tajemniczemu wrogowi!
Serce Glorma to nie tylko zupełnie nowa, pasjonująca historia w dobrze znanym wam świecie. To także nowe figurki, karty szperania, nowi przeciwnicy, nowe elementy mechaniki i przede wszystkim nowy bohater, w którego będziecie mogli się wcielić! Nere – to pochodząca z dziczy mistyczka, której potężna, pierwotna magia oraz znajomość alchemii na pewno wiele razy pomogą wam wyjść z największych opresji!
Macie za sobą godziny z Magią i Myszami? Myślicie, że nie ma dla was tajemnic i z łatwością poradzicie sobie ze wszystkim, co gra może przynieść waszym bohaterom? Spróbujcie zmierzyć się z Sercem Glorma! Nowe przygody są jeszcze dynamiczniejsze, scenariusze jeszcze bardziej nieprzewidywane, zwroty akcji jeszcze dramatyczniejsze, a całość stanowić będzie prawdzie wyzwanie nawet dla największych weteranów! Odważycie się podjąć wyzwanie?
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Magia i Myszy.
Zawartość pudełka:
- 1 księga opowieści
- 2 figurki
- 9 kart mysich zdolności
- 13 kart szperania
- 13 kart inicjatywy
- 1 karta postaci Nere
- 9 kart potyczek arkusz ze znacznikami
Liczba graczy: 1 - 4
Wiek: 7+
Czas rozgrywki: około 60 - 90 minut
Recenzje