75.8
Książki
PWE
Makromarketing
Nauka o marketingu wobec problemów społecznych i środowiskowych
Wydawnictwo:
PWE
Oprawa: Miękka
75,80 zł
Cena rekomendowana: 79,91 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Makromarketing jest obszarem nauki o marketingu, który bardziej niż marketingiem jako funkcją zarządzania i narzędziem menedżera jest zainteresowany społeczną i środowiskową rolą marketingu. Traktuje on marketing jako proces społeczny, główny akcent zainteresowania kładąc na oddziaływanie marketingu na społeczeństwo oraz społeczeństwa na marketing. Książka jest jednym z nielicznych i pierwszym na polskim rynku wydawniczym opracowaniem z zakresu teorii marketingu oraz historii myśli marketingowej poświęconym makromarketingowi. Jej głównym celem jest przedstawienie istoty, historii, przedmiotu i zakresu makromarketingu jako części nauki o marketingu oraz ukazanie roli, jaką spełnia on w jej rozwoju, a także szans, jakie w związku z rozwojem problematyki makromarketingowej stają przed nauką o marketingu.
Szczegóły
Tytuł
Makromarketing
Podtytuł
Nauka o marketingu wobec problemów społecznych i środowiskowych
Autor
Wydawnictwo
Rok wydania
2019
Oprawa
Miękka
Ilość stron
428
Format
16.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788320823530
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788320823530
Dodałeś produkt do koszyka
Makromarketing
75,80 zł
Recenzje