39.5
Książki
Studio Emka
Mała Niebieska Księga Reklamy
52 pozornie niepozorne pomysły mogące spowodować wielką odmianę
Wydawnictwo:
Studio Emka
Oprawa: Twarda z obwolutą
Opis
Obecnie rzadko zwraca się uwagę na fundamentalne zasady reklamy, które rzeczywiście przyczyniają się do powstania wspaniałych marek. Steve Lance i Jeff Woll w Małej Niebieskiej Księdze Reklamy wracają jednak do źródeł tego zagadnienia.
Dziś wszyscy szukają po omacku, zwracają się do nowych guru i sięgają po książki, które prezentują najnowsze modele uprawiania marketingu, żywiąc nadzieję, że znajdą w nich szybkie i łatwe odpowiedzi.
Ich książka jest inna.
Proponuje skompilowaną wiedzę, która wywodzi się z wieloletniego doświadczenia. Stanowi podstawę, na której można zbudować trwałą markę produktu, prowadzić skuteczną kampanię reklamową i przygotować akcje promocyjne, które przyniosą świetne wyniki.
Przedstawione zasady sprawdzały się w działaniach reklamowych i marketingowych podejmowanych przed stu, pięćdziesięciu i dziesięciu laty, a także przed tygodniem. Sprawdzą się również w działaniach, które rozpoczniesz w przyszłym tygodniu i nie ma znaczenia to, jak bardzo zmienia się świat.
W zamyśle autorów książkę należy przeczytać szybko, a potem do niej powracać w razie potrzeby. Stanowi ona podręczny zestaw pomysłów, które pomogą wyjść z twórczego impasu, uniknąć wszelkich nieporozumień z klientami i agencjami, a także wyostrzyć, zogniskować i udoskonalić w zasadzie każdą kampanię reklamową.
Każdy z pięćdziesięciu dwóch pomysłów odnosi się do codziennych problemów, zilustrowanych przykładami z życia, i dostarcza innowacyjnych, niekiedy bezceremonialnych rozwiązań.
Przekonaj się sam, jak wiele może zmienić i wiele dla Ciebie zrobić Mała Niebieska Księga Reklamy.
Dziś wszyscy szukają po omacku, zwracają się do nowych guru i sięgają po książki, które prezentują najnowsze modele uprawiania marketingu, żywiąc nadzieję, że znajdą w nich szybkie i łatwe odpowiedzi.
Ich książka jest inna.
Proponuje skompilowaną wiedzę, która wywodzi się z wieloletniego doświadczenia. Stanowi podstawę, na której można zbudować trwałą markę produktu, prowadzić skuteczną kampanię reklamową i przygotować akcje promocyjne, które przyniosą świetne wyniki.
Przedstawione zasady sprawdzały się w działaniach reklamowych i marketingowych podejmowanych przed stu, pięćdziesięciu i dziesięciu laty, a także przed tygodniem. Sprawdzą się również w działaniach, które rozpoczniesz w przyszłym tygodniu i nie ma znaczenia to, jak bardzo zmienia się świat.
W zamyśle autorów książkę należy przeczytać szybko, a potem do niej powracać w razie potrzeby. Stanowi ona podręczny zestaw pomysłów, które pomogą wyjść z twórczego impasu, uniknąć wszelkich nieporozumień z klientami i agencjami, a także wyostrzyć, zogniskować i udoskonalić w zasadzie każdą kampanię reklamową.
Każdy z pięćdziesięciu dwóch pomysłów odnosi się do codziennych problemów, zilustrowanych przykładami z życia, i dostarcza innowacyjnych, niekiedy bezceremonialnych rozwiązań.
Przekonaj się sam, jak wiele może zmienić i wiele dla Ciebie zrobić Mała Niebieska Księga Reklamy.
Szczegóły
Tytuł
Mała Niebieska Księga Reklamy
Podtytuł
52 pozornie niepozorne pomysły mogące spowodować wielką odmianę
Autor
Lance Steve
, Woll Jeff
Wydawnictwo
Rok wydania
2008
Oprawa
Twarda z obwolutą
Ilość stron
304
Języki
polski
ISBN
9788360652114
Rodzaj
Książka
EAN
9788360652114
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Studio Emka
Dodałeś produkt do koszyka

Mała Niebieska Księga Reklamy
39,50 zł
Recenzje