45
Socjologia
Oficyna Wydawnicza Aspra
Manipulacja w mediach Media o manipulacji
Opis
W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się:
Tom 1 Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. Szurmiński
Tom 2 Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. Olędzki
Tom 3 Media masowe wobec przemocy i terroryzmu, A. Kozieł, K. Gajlewicz
Tom 4 Komunikacja sieciowa. Uwarunkowania, kategorie i paradoksy, W. Gogołek
Tom 5 Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej, P. Stępka
Tom 6 Aparat represji wobec inteligencji w latach 1945-1956, R. Habielski, D. Rafalska
Tom 7 Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu, J. Olędzki
Tom 8 Media a rok 1989. Obraz przemian i nowe zjawiska na rynku, Ł. Szurmiński
Tom 9 Polityka informacyjna Polskiego Stronnictwa Ludowego (1945-1947), P. Swacha
Tom 10 Zawartość mediów czyli rozważania nad metodologią badań medioznawczych, T. Gackowski
Tom 11 Obraz muzułmanów we Francji w tamtejszych tygodnikach opinii, K. Gajlewicz-Korab
Tom 12 Manipulacja w mediach. Media o manipulacji, T. Gackowski, J. Dziedzic
Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
Tom 1 Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. Szurmiński
Tom 2 Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. Olędzki
Tom 3 Media masowe wobec przemocy i terroryzmu, A. Kozieł, K. Gajlewicz
Tom 4 Komunikacja sieciowa. Uwarunkowania, kategorie i paradoksy, W. Gogołek
Tom 5 Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej, P. Stępka
Tom 6 Aparat represji wobec inteligencji w latach 1945-1956, R. Habielski, D. Rafalska
Tom 7 Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu, J. Olędzki
Tom 8 Media a rok 1989. Obraz przemian i nowe zjawiska na rynku, Ł. Szurmiński
Tom 9 Polityka informacyjna Polskiego Stronnictwa Ludowego (1945-1947), P. Swacha
Tom 10 Zawartość mediów czyli rozważania nad metodologią badań medioznawczych, T. Gackowski
Tom 11 Obraz muzułmanów we Francji w tamtejszych tygodnikach opinii, K. Gajlewicz-Korab
Tom 12 Manipulacja w mediach. Media o manipulacji, T. Gackowski, J. Dziedzic
Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
Szczegóły
Tytuł
Manipulacja w mediach Media o manipulacji
Wydawnictwo
Seria
Media początku XXI wieku
Rok wydania
2012
Oprawa
Miękka
Ilość stron
284
Format
16.0x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788375453041
Rodzaj
Książka
EAN
9788375453041
Data premiery
2012-04-04
Kraj produkcji
PL
Producent
ASPRA-JR F.H.U.
Dodałeś produkt do koszyka

Manipulacja w mediach Media o manipulacji
45,00 zł
Recenzje