40.95
Książki
UMCS
Mapa strategii i strategiczna karta wyników w planowaniu działań przedsiębiorstwa
Studium teoretyczno-empiryczne
Wydawnictwo:
UMCS
Oprawa: Miękka
Opis
Funkcjonowanie przedsiebiorstw jest uwarunkowane posiadaniem strategii. Sukces gospodarczy firm nie zależy wyłącznie od posiadania strategii, ale także od jej prawidłowego sformułowania, skutecznego implementowania i monitorowania jej przebiegu. Problemem przedsiębiorstw jest przełożenie planu strategicznego zarządu na konkretne działania wykonywane przez szeregowych pracowników. Niniejsza publikacja ukazuje mapę strategii i strategiczną kartę wyników jako narzędzia umożliwiające ustalenie i przełożenie strategii na działania strategiczne i operacyjne, łączące cele planowania strategicznego z celami operacyjnymi w budżetach. Oprócz prezentacji aspektów teoretycznych praca ukazuje także wyniki badań empirycznych wraz z przykładami map strategii i strategicznych kart wyników dla wybranych organizacji. Książka jest przeznaczona dla studentów i uczestników studiów podyplomowych kierunków: zarządzanie, ekonomia, finanse i rachunkowość, a także menedżerów formułujących i wdrażających strategię przedsiębiorstwa.
Szczegóły
Tytuł
Mapa strategii i strategiczna karta wyników w planowaniu działań przedsiębiorstwa
Podtytuł
Studium teoretyczno-empiryczne
Autor
Świerk Joanna
Wydawnictwo
Rok wydania
2009
Oprawa
Miękka
Ilość stron
278
Format
16.5x24.0cm
Języki
polski
ISBN
978-83-227-3041-6
Rodzaj
Książka
EAN
9788322730416
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo UMCS
Dodałeś produkt do koszyka

Mapa strategii i strategiczna karta wyników w planowaniu działań przedsiębiorstwa
40,95 zł
Recenzje