35.94
Socjologia
Libron
Marka
Wizerunek, wizualność, komunikacja
Wydawnictwo:
Libron
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
35,94 zł
Cena rekomendowana: 44,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
?Interpretujemy w tej książce rzecz na pozór nieogarnioną ? postrzeganie marek w przestrzeni społecznej. Współczesna marka (snobistycznie mówiąc ? brand) została bowiem niemal bez reszty zantropomorfizowana. Deliberujemy zatem o kultach, tożsamościach, autentyzmie, wartościach, sukcesach i prawdach marki niczym o egzystencji żywych istot. Obserwujemy społeczności i komunikaty, wiedząc, że to jednak ekonomia, a nie psychologia stanowi ich grunt ontologiczny, ale ponieważ zbyt wiele konceptów modelu gospodarki jest do przebrnięcia, a ich paradygmaty i tak boleśnie modyfikuje doraźna polityka, intryguje nas konsumeryzm nie tylko jako działanie biznesowe sensu stricto, lecz także kolekcja aktów wizualnych oraz werbalnych, których doznajemy m.in. z powodu konwergencji mediów o odnawiającym się statusie, tak efektownie wizualizujących ludzkie potrzeby i iluzje potrzeb?.
Szczegóły
Rok wydania
2019
Oprawa
Miękka ze skrzydełkami
Ilość stron
216
Format
16.5x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788365705907
Redakcja
Pułka Leszek
Redakcja
Rozbicka Patrycja
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788365705907
Dodałeś produkt do koszyka
Marka
35,94 zł
Recenzje