51.27
Książki
Difin
Marka jako źródło kształtowania konkurencyjności w branży turystycznej
Wydawnictwo:
Difin
Oprawa: Miękka
51,27 zł
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Opis
Głównym przesłaniem proponowanej publikacji jest wskazanie roli marki jako źródła budowania konkurencyjności oraz ukazanie powiązań między markami destynacji, produktów i przedsiębiorstw w kontekście marki pracodawcy. Wynika to z faktu, iż wciąż istnieje deficyt opracowań, które traktowałyby problematykę marki kompleksowo, tj. z perspektywy regionu i przedsiębiorstwa, pokazując przy tym występujące między nimi współzależności. Podjęcie tej tematyki, z tak różnych perspektyw, należy uznać za rozwiązanie innowacyjne, skutkujące spojrzeniem wszechstronnym i kompleksowym na czynniki determinujące konkurencyjność na szeroko rozumianym rynku turystycznym. Potrzeba ta wydaje się tym bardziej pilna, że wciąż odczuwane są skutki kryzysu gospodarczego, a dynamika zmian rynkowych kreśli absolutnie nieprzewidywalne scenariusze dla otoczenia w którym funkcjonują obecnie podmioty branży turystycznej.
Szczegóły
Tytuł
Marka jako źródło kształtowania konkurencyjności w branży turystycznej
Wydawnictwo
Rok wydania
2017
Oprawa
Miękka
Ilość stron
242
Format
15.9x23.0
Języki
polski
ISBN
9788380853454
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788380853454
Dodałeś produkt do koszyka
![Marka jako źródło kształtowania konkurencyjności w branży turystycznej - Aleksandra Grobelna, Maciej Dębski, Hanna Górska-Warsewicz](https://webimage.pl/pics/454/3/s9788380853454.jpg)
Marka jako źródło kształtowania konkurencyjności w branży turystycznej
51,27 zł
Recenzje