45.29
Książki
Difin
Marka jako źródło kształtowania konkurencyjności w branży turystycznej
Wydawnictwo:
Difin
Oprawa: Miękka
45,29 zł
Cena rekomendowana: 50,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1-2 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
Głównym przesłaniem proponowanej publikacji jest wskazanie roli marki jako źródła budowania konkurencyjności oraz ukazanie powiązań między markami destynacji, produktów i przedsiębiorstw w kontekście marki pracodawcy. Wynika to z faktu, iż wciąż istnieje deficyt opracowań, które traktowałyby problematykę marki kompleksowo, tj. z perspektywy regionu i przedsiębiorstwa, pokazując przy tym występujące między nimi współzależności. Podjęcie tej tematyki, z tak różnych perspektyw, należy uznać za rozwiązanie innowacyjne, skutkujące spojrzeniem wszechstronnym i kompleksowym na czynniki determinujące konkurencyjność na szeroko rozumianym rynku turystycznym. Potrzeba ta wydaje się tym bardziej pilna, że wciąż odczuwane są skutki kryzysu gospodarczego, a dynamika zmian rynkowych kreśli absolutnie nieprzewidywalne scenariusze dla otoczenia w którym funkcjonują obecnie podmioty branży turystycznej.
Szczegóły
Tytuł
Marka jako źródło kształtowania konkurencyjności w branży turystycznej
Wydawnictwo
Rok wydania
2017
Oprawa
Miękka
Ilość stron
242
Format
15.9x23.0
Języki
polski
ISBN
9788380853454
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788380853454
Dodałeś produkt do koszyka
Marka jako źródło kształtowania konkurencyjności w branży turystycznej
45,29 zł
Recenzje