52.13
Książki
Wolters Kluwer
Marka Konsument Badacz
Spotkania na rynku
Wydawnictwo:
Wolters Kluwer
Oprawa: Miękka
52,13 zł
Cena rekomendowana: 59,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Opis
W pracy omówiono zastosowanie badań marketingowych z perspektywy korzyści, jakie przynoszą one w praktyce marketingowej, a także w tworzeniu strategii firmy i budowaniu przewagi konkurencyjnej produktu. Opracowanie dostarcza niezbędnej wiedzy metodologicznej, która przygotowuje Czytelnika do fachowego wykorzystania wyników badań konsumenckich. W publikacji przedstawiono m.in.:- przegląd rodzajów badań konsumenckich,- kryteria wyboru firmy badawczej,- kryteria oceny poprawności metodologicznej i warsztatowej badań,- sposoby odczytywania i interpretacji wyników badań konsumenckich.
Kraj produkcji: PL
Producent:
Wolters Kluwer Polska sp. z o.o
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa (PL)
tel: +48 801 04 45 45
email: [email protected]
Szczegóły
Tytuł
Marka Konsument Badacz
Podtytuł
Spotkania na rynku
Autor
Katarzyna M. Staszyńska
Wydawnictwo
Rok wydania
2013
Oprawa
Miękka
Ilość stron
224
Format
14.5x20.5cm
Języki
polski
ISBN
9788326440502
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788326440502
Data premiery
2013-04-18
Dodałeś produkt do koszyka

Marka Konsument Badacz
52,13 zł
Recenzje