58.5
Książki
PWE
Marka modowa.
Jak zrozumieć konsumenta mody i stworzyć markę szytą na miarę?
Wydawnictwo:
PWE
Oprawa: Kartonowa Foliowana
58,50 zł
Cena rekomendowana: 59,90 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Opis
Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta i stworzyć markę szytą na miarę? stanowi spójną tematycznie publikację, przedstawiającą w sposób oryginalny i twórczy wielowymiarowe związki między kształtowaniem zachowań konsumentów a modą. To nie jest książka o projektowaniu odzieży, ale o budowaniu marek modowych. Ambicją Autorów było dostarczenie osobom zainteresowanym wykreowaniem lub wzmocnieniem już istniejącej marki modowej niezbędnej wiedzy oraz wielu praktycznych wskazówek. W książce połączono zatem aspiracje naukowe z praktyką biznesową, a także spojrzenie socjologiczne z podejściem typowo marketingowym. Podstawą jej przygotowania były obszerne badania konsumentów mody, zrealizowane za pomocą wielu, głównie jakościowych metod. Niniejsza publikacja jest przeznaczona nie tylko dla kadry naukowej i studentów zarządzania i marketingu oraz kierunków związanych z projektowaniem mody, ale także dla osób rozpoczynających swoją przygodę w branży odzieżowej oraz menedżerów z pewnym doświadczeniem zawodowym, którzy szukają dla siebie inspiracji lub starają się pogłębić wiedzę na temat marek modowych.
Szczegóły
Tytuł
Marka modowa.
Podtytuł
Jak zrozumieć konsumenta mody i stworzyć markę szytą na miarę?
Autor
Aleksandra Perchla-Włosik
, Alicja Raciniewska
, Katarzyna Semperuch-Krzemińska
,
Jacek Kall
Wydawnictwo
Temat
Wydanie
1
Rok wydania
2018
Oprawa
Kartonowa Foliowana
Ilość stron
224
Format
28.4x12.2
Języki
polski
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788320823141
Kraj produkcji
PL
Producent
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne S.A.
Dodałeś produkt do koszyka

Marka modowa.
58,50 zł
Recenzje