59.75
Książki
PWE
Marka modowa.
Jak zrozumieć konsumenta mody i stworzyć markę szytą na miarę?
Wydawnictwo:
PWE
Oprawa: Kartonowa Foliowana
59,75 zł
Cena rekomendowana: 59,90 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta i stworzyć markę szytą na miarę? stanowi spójną tematycznie publikację, przedstawiającą w sposób oryginalny i twórczy wielowymiarowe związki między kształtowaniem zachowań konsumentów a modą. To nie jest książka o projektowaniu odzieży, ale o budowaniu marek modowych. Ambicją Autorów było dostarczenie osobom zainteresowanym wykreowaniem lub wzmocnieniem już istniejącej marki modowej niezbędnej wiedzy oraz wielu praktycznych wskazówek. W książce połączono zatem aspiracje naukowe z praktyką biznesową, a także spojrzenie socjologiczne z podejściem typowo marketingowym. Podstawą jej przygotowania były obszerne badania konsumentów mody, zrealizowane za pomocą wielu, głównie jakościowych metod. Niniejsza publikacja jest przeznaczona nie tylko dla kadry naukowej i studentów zarządzania i marketingu oraz kierunków związanych z projektowaniem mody, ale także dla osób rozpoczynających swoją przygodę w branży odzieżowej oraz menedżerów z pewnym doświadczeniem zawodowym, którzy szukają dla siebie inspiracji lub starają się pogłębić wiedzę na temat marek modowych.
Szczegóły
Tytuł
Marka modowa.
Podtytuł
Jak zrozumieć konsumenta mody i stworzyć markę szytą na miarę?
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2018
Oprawa
Kartonowa Foliowana
Ilość stron
224
Format
28.4x12.2
Języki
polski
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788320823141
Dodałeś produkt do koszyka
Marka modowa.
59,75 zł
Recenzje