59
Książki
Nieoczywiste
Marka na cztery sposoby
Wydawnictwo:
Nieoczywiste
Oprawa: Miękka
Opis
Marki są nie tylko przydatnym narzędziem zarządczym, lecz także subtelnym procesem dialogu między ich właścicielem a odbiorcą. Zachęcając do zakupu, tworzą też ideologie, wspierają określony styl życia i zmieniają kulturę ich użytkowników.Autor książki prezentuje zupełnie nowe, rewolucyjne ujęcie marki, zgodnie z którym nie ma jednego, uniwersalnego sposobu na wykreowanie marki. Przedstawia cztery takie sposoby dające w efekcie cztery zupełnie różne w swojej charakterystyce typy marek:? opartą na percepcji odbiorcy,? opartą na reakcji emocjonalnej,? opartą na więzi społecznej,? opartą na idei kulturowej.Książka zawiera najnowsze wyniki badań naukowych i wiele praktycznych przykładów kreowania marki. Jest przeznaczona dla dyrektorów marketingu, menedżerów, specjalistów ds. komunikacji marketingowej, pracowników agencji reklamowych i PR, właścicieli firm kreujących marki własne, przedsiębiorców eksportujących własne marki na rynki zagraniczne, a także pracowników naukowych zajmujących się tematyką zarządzania marką i studentów kierunków ekonomicznych.
Szczegóły
Rok wydania
2016
Oprawa
Miękka
Ilość stron
248
Format
16.5x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788326493638
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788326493638
Dodałeś produkt do koszyka
Marka na cztery sposoby
59,00 zł
Recenzje