52.17
Książki
Nieoczywiste
Marka na cztery sposoby
Wydawnictwo:
Nieoczywiste
Oprawa: Miękka
52,17 zł
Cena rekomendowana: 59,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Opis
Marki są nie tylko przydatnym narzędziem zarządczym, lecz także subtelnym procesem dialogu między ich właścicielem a odbiorcą. Zachęcając do zakupu, tworzą też ideologie, wspierają określony styl życia i zmieniają kulturę ich użytkowników. Autor książki prezentuje zupełnie nowe, rewolucyjne ujęcie marki, zgodnie z którym nie ma jednego, uniwersalnego sposobu na wykreowanie marki. Przedstawia cztery takie sposoby dające w efekcie cztery zupełnie różne w swojej charakterystyce typy marek:? opartą na percepcji odbiorcy,? opartą na reakcji emocjonalnej,? opartą na więzi społecznej,? opartą na idei kulturowej.Książka zawiera najnowsze wyniki badań naukowych i wiele praktycznych przykładów kreowania marki. Jest przeznaczona dla dyrektorów marketingu, menedżerów, specjalistów ds. komunikacji marketingowej, pracowników agencji reklamowych i PR, właścicieli firm kreujących marki własne, przedsiębiorców eksportujących własne marki na rynki zagraniczne, a także pracowników naukowych zajmujących się tematyką zarządzania marką i studentów kierunków ekonomicznych.
Szczegóły
Rok wydania
2020
Oprawa
Miękka
Ilość stron
248
Format
16.5x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788366402355
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788366402355
Data premiery
2019-10-19
Kraj produkcji
PL
Producent
Doradztwo Wydawnicze GAB Grzegorz Boguta
Dodałeś produkt do koszyka

Marka na cztery sposoby
52,17 zł
Recenzje