77.97
Książki
Zaczytani
Marka pisarza. Definiowanie, marketing, komunikacja
Wydawnictwo:
Zaczytani
Oprawa: Twarda
77,97 zł
Cena rekomendowana: 119,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Opis
Kim jest pisarz we współczesnym świecie? Twórcą, artystą, autorytetem? A może marką, którą należy świadomie kreować i zarządzać nią jak produktem? Wojciech Gustowski podejmuje pionierską próbę naukowego zdefiniowania fenomenu marki pisarza poprzez ukazanie jej kluczowej roli w mechanizmach rządzących współczesnym rynkiem książki.Autor wnikliwie analizuje, w jaki sposób tradycyjna relacja pisarz – książka – czytelnik przekształca się w marketingową relację producent – produkt – konsument. Objaśnia, w jaki sposób współczesne media umożliwiają powieściopisarzom planowanie, kształtowanie i komunikowanie marki, co skutkować ma zwiększeniem sprzedaży.Nie jest to poradnik, a monografia naukowa, która koncentruje się na tym, jak współczesny twórca literatury komercyjnej funkcjonuje w warunkach silnej konkurencji i konieczności autopromocji. Książka jest adresowana do badaczy i praktyków rynku wydawniczego, studentów kierunków związanych z branżą literacką, a także samych powieściopisarzy. Stanowi cenny wkład w naukową refleksję nad mechanizmami rządzącymi współczesnym rynkiem książki i pozwala zrozumieć, jak zmienia się status pisarza w XXI wieku.
Szczegóły
Tytuł
Marka pisarza. Definiowanie, marketing, komunikacja
Autor
Wydawnictwo
Rok wydania
2025
Oprawa
Twarda
Ilość stron
408
Języki
polski
ISBN
9788383737034
Rodzaj
Książka
EAN
9788383737034
Kraj produkcji
PL
Producent
Grupa Zaczytani Sp. z o. o.
Dodałeś produkt do koszyka
Marka pisarza. Definiowanie, marketing, komunikacja
77,97 zł
Recenzje